Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting som irriterer meg grenseløst er at samme knapp armerer M-COMS og plukker opp kit.

Vil ikke prøve å tenke på alle gangene jeg har prøvd å armere den forbanna konsollen, så plukker jeg bare oppe ett av tonnevis med kits som ligger på strødd på bakken rundt den forbanna stasjonen i stedet. ARGH!.

Kan ikke si meg mer enig.

Lenke til kommentar

En ting som irriterer meg grenseløst er at samme knapp armerer M-COMS og plukker opp kit.

Vil ikke prøve å tenke på alle gangene jeg har prøvd å armere den forbanna konsollen, så plukker jeg bare oppe ett av tonnevis med kits som ligger på strødd på bakken rundt den forbanna stasjonen i stedet. ARGH!.

Kan ikke si meg mer enig.

Helt enig, er flere ganger jeg som defender har knerta motstanderne men ikke klart å defuse fordi det ligger strødd kits rundt M-COM stasjonen. Får jo ikke defusa :thumbdown:

Nå har ikke jeg prøvd, men det går sikkert ann å gjøre om denne funksjonen så er vel ikke det største problemet atm :)

Lenke til kommentar

Jeg så rambo 4 her om dagen.

*SPOILER ALERT*

Merkelig nok minte mange scener meg faktisk om bad company 2. Filmen bruker samme slags digitale palett og når gjengen med leiesoldater vandrer rundt på leting etter fienden, så kan det til forveksling minne om en squad som leter etter fienden på valparaiso eller isla inocentes. Og dere vet alle de plankeskurene i BC2? Vel, de er også overalt i Rambo. :whistle:

Og så har vi måten fienden dør på. De dør akkurat på samme måte som i moderne FPS. Vi har også sniperen som gjemmer seg i noen busker! Og når han treffer fienden... vel... jeg kan ikke la være å tenke BC2 under slike scener. Men det aller beste? Sluttscenen hvor Rambo bruker maskingeværet som er montert oppå den kjerra... vel det er en ganske lignende kjerre i BC2 og måten Rambo plaffer ned idiotfiender kunne vært som hentet fra BC2 der en gjeng løper rett inn i maskingeværild.

Legg til at M60, som ble populær i folks øyne gjennom Rambo, er det mest brukte våpenet i BC2 og at alle har en rambokniv og vel... er hele spillet egentlig en hyllest til Rambo? :D

Dette fikk meg også til å innse at jeg liker Rambo egentlig av akkurat samme grunn som jeg

liker BC2. Rambo er som å se på et fet videospill... ja, faktisk så er dødsscenene i Rambo enda mer urealistiske enn i BC2!

Endret av lampard8
Lenke til kommentar

Takk gud for Hardcore sier jeg bare. Hardcore server med sniper rifle og red-dot er den eneste måten noen skulle måtte ta gullstjerne med disse våpnene. (jeg har ikke tålmod til å campe). 45 kills gikk sabla fort med M95 også på denne måten, og takk for det.

så kan jeg begynne å konsentere meg om mer gøy våpen etterpå...må bare ta gull med type 88 sniperen og SVU også...

Lenke til kommentar

17 timer i uken blir vel litt over 2 timer med spilling per dag. Synes ikke det er så ille jeg da, men der har vel alle forskjellige menininger :)

Snakket med ei jente om gaming og ho syntes at 2 timer per dag var ALTFOR mye. Første jeg tenkte da var :rolleyes: :whistle:

Ja.. Beklager, var ikke såå sinnsykt mye spilling. Var uansett bort i helga, så spilte 6-7 timer i går da.. Etter min mening så er det i overkant av hva jeg vanligvis spiller.. :rolleyes:

Uansett, et forferdelig bra spill! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...