saladin waits for alice Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Engineer går strålende, carl gustav og uzi (ikke den første) er en spillestil jeg liker godt. Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Unlocket alt av våpen endelig(det var for noen dager siden egentlig) mangler bare PP-2000 og UMP-45 til bronze medaljen. Da blir det MCS 870, M16 og GOL Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 En ting som irriterer meg grenseløst er at samme knapp armerer M-COMS og plukker opp kit. Vil ikke prøve å tenke på alle gangene jeg har prøvd å armere den forbanna konsollen, så plukker jeg bare oppe ett av tonnevis med kits som ligger på strødd på bakken rundt den forbanna stasjonen i stedet. ARGH!. Kan ikke si meg mer enig. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 En ting som irriterer meg grenseløst er at samme knapp armerer M-COMS og plukker opp kit. Vil ikke prøve å tenke på alle gangene jeg har prøvd å armere den forbanna konsollen, så plukker jeg bare oppe ett av tonnevis med kits som ligger på strødd på bakken rundt den forbanna stasjonen i stedet. ARGH!. Kan ikke si meg mer enig. Helt enig, er flere ganger jeg som defender har knerta motstanderne men ikke klart å defuse fordi det ligger strødd kits rundt M-COM stasjonen. Får jo ikke defusa Nå har ikke jeg prøvd, men det går sikkert ann å gjøre om denne funksjonen så er vel ikke det største problemet atm Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Engineer går strålende, carl gustav og uzi (ikke den første) er en spillestil jeg liker godt. Ikke den første? Det er bare en? Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Fikk PS3-en for en uke og en dag siden. Har spilt det en god del, faktisk klokket inn litt over 17 timer i løpet av en uke. *Addicted* Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 17 timer i uken blir vel litt over 2 timer med spilling per dag. Synes ikke det er så ille jeg da, men der har vel alle forskjellige menininger Snakket med ei jente om gaming og ho syntes at 2 timer per dag var ALTFOR mye. Første jeg tenkte da var :rolleyes: Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 haha. For de fleste jenter er 2 timer hver dag litt i overkant ja.. Lenke til kommentar
lampard8_InnleggNO Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Jeg så rambo 4 her om dagen. *SPOILER ALERT* Merkelig nok minte mange scener meg faktisk om bad company 2. Filmen bruker samme slags digitale palett og når gjengen med leiesoldater vandrer rundt på leting etter fienden, så kan det til forveksling minne om en squad som leter etter fienden på valparaiso eller isla inocentes. Og dere vet alle de plankeskurene i BC2? Vel, de er også overalt i Rambo. Og så har vi måten fienden dør på. De dør akkurat på samme måte som i moderne FPS. Vi har også sniperen som gjemmer seg i noen busker! Og når han treffer fienden... vel... jeg kan ikke la være å tenke BC2 under slike scener. Men det aller beste? Sluttscenen hvor Rambo bruker maskingeværet som er montert oppå den kjerra... vel det er en ganske lignende kjerre i BC2 og måten Rambo plaffer ned idiotfiender kunne vært som hentet fra BC2 der en gjeng løper rett inn i maskingeværild. Legg til at M60, som ble populær i folks øyne gjennom Rambo, er det mest brukte våpenet i BC2 og at alle har en rambokniv og vel... er hele spillet egentlig en hyllest til Rambo? Dette fikk meg også til å innse at jeg liker Rambo egentlig av akkurat samme grunn som jeg liker BC2. Rambo er som å se på et fet videospill... ja, faktisk så er dødsscenene i Rambo enda mer urealistiske enn i BC2! Endret 27. april 2010 av lampard8 Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Konklusjon: Rambo er rambo Lenke til kommentar
Einride Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Ein nydelig salto av ein tanks litt uti der Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Takk gud for Hardcore sier jeg bare. Hardcore server med sniper rifle og red-dot er den eneste måten noen skulle måtte ta gullstjerne med disse våpnene. (jeg har ikke tålmod til å campe). 45 kills gikk sabla fort med M95 også på denne måten, og takk for det. så kan jeg begynne å konsentere meg om mer gøy våpen etterpå...må bare ta gull med type 88 sniperen og SVU også... Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Engineer går strålende, carl gustav og uzi (ikke den første) er en spillestil jeg liker godt. Ikke den første? Det er bare en? Var visst ikke Uzi, det er det første våpenet til Engineer, som ser veldig mye ut som en Uzi, det er faktisk det neste våpenet jeg kommer til unlocke. Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 17 timer i uken blir vel litt over 2 timer med spilling per dag. Synes ikke det er så ille jeg da, men der har vel alle forskjellige menininger Snakket med ei jente om gaming og ho syntes at 2 timer per dag var ALTFOR mye. Første jeg tenkte da var :rolleyes: Ja.. Beklager, var ikke såå sinnsykt mye spilling. Var uansett bort i helga, så spilte 6-7 timer i går da.. Etter min mening så er det i overkant av hva jeg vanligvis spiller.. :rolleyes: Uansett, et forferdelig bra spill! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Ein nydelig salto av ein tanks litt uti der AWESOME! Nice sang og. Tank flippen er etter 4 min men resten bør også sees! EDIT: fail quote... Endret 27. april 2010 av backstabber Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Ser ikke noe problem med å bruke RPG/CG som main weapon. engi's er jo der for å ta ut stridsvogner og infanteri i grandios skala . Lenke til kommentar
psyched Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Ser ikke noe problem med å bruke RPG/CG som main weapon. engi's er jo der for å ta ut stridsvogner og infanteri i grandios skala . Ikke på close/medium distance... Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Ser ikke noe problem med å bruke RPG/CG som main weapon. engi's er jo der for å ta ut stridsvogner og infanteri i grandios skala . Sukk.. Lenke til kommentar
Patrick1991 Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Ser ikke noe problem med å bruke RPG/CG som main weapon. engi's er jo der for å ta ut stridsvogner og infanteri i grandios skala . Sukk.. I know, right? <_< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå