DirtyBit Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) pistol er til close combat når man er sniper Endret 26. april 2010 av MrDarkey Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Balansert en del nå ja, så er overall ganske bra. CG og annet AT er plagsomt effektivt mot infanteri. Og M60 er fortsatt litt for god spør du meg. Ellers fint. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Helt enig. CG og AT er OP mot infanteri, M60 er fortsatt for bra. Synes og de kunne gi litt mer damage på M16A2. Nå er jo M16A2 mer eller mindre underlegen M116. Endret 26. april 2010 av M4rius Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 pistol er til close combat når man er sniper Er det en slutning du trekker fordi "All Kits" våpnene er under recon? Elleeeer fordi de fleste riflene utenom snaiperskaya special ikke er så veeeldig effektive i nærkamp slik at en sidearm er på sin plass. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Noe som i min mening mer enn veier opp for manglende pustejustering som i MW. Forstår ikke hvorfor de ikke har begge deler. Blir kanskje for vanskelig å treffe? Enten det eller det vil kreve en ekstra knapp som de ikke har tilgjengelig (på konsoll)? BC2 tross alt bruker mer funksjoner enn MW? - har ikke spillt det så jeg vet ikke.. Endret 26. april 2010 av MrLee Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) pistol er til close combat når man er sniper Er det en slutning du trekker fordi "All Kits" våpnene er under recon? Elleeeer fordi de fleste riflene utenom snaiperskaya special ikke er så veeeldig effektive i nærkamp slik at en sidearm er på sin plass. nja, syns det er faktisk raskere og dra sidearm enn å prøve å no scope folk på close hold, også fint å dra sidearm hvis fienden er for nære og beveger seg ofte, og mellom reload på rifla ofc, bommer du på noscope so drar du side arm og går for headshot.. altså ikke tro jeg kun spiller sniper altså; Uploaded with ImageShack.us Endret 26. april 2010 av MrDarkey Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Er det en friendlimit på PC versjonen? Utrolig nok har jeg 20 venner, og har godtatt og sendt flere, men tallet rikker seg ikke over 20.. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 tror det, for jeg hadde samme problemet jeg og, håper det kommer i neste oppdatering. men teit at de har satt en limit på 20 personer Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) De har nettopp lansert en patch hvor de har balansert en rekke våpen, men det er fortsatt ting som ikke er optimale. Det finnes noe som heter magnum ammo, som gjør at skuddene dine tar mer skade. Magnum ammo i kombinasjon med våpenet AN-94 er for eksempel alt for bra. Det tar ikke mer enn et par-tre skudd og så er du dau fisk. Ellers finnes det en RPG som heter Carl Gustav som også er veldig god, og lett å treffe med, men jeg vil likevel si at den ikke er så sinnsykt bra at det blir noe veldig stort irritasjonsmoment. I alle fall ikke for meg. Ellers er det litt andre balanseringsproblemer, men hvis de fikser AN-94 så er jeg fornøyd. Må nok si meg enig. Men AN-94 er nok den eneste assault rifla som skiller seg ut etter patchen. Alt i alt synes jeg de gjorde en god jobb med å balansere alt. Spesielt siden de nerfa 40mm'ern. Og av en eller annen grunn føler jeg fortsatt at M60 er litt i overkant bra. Men jeg skjønte aldri hvorfor det er så mange som bruker Carl Gustav'en. Selv om den har større "splash damage", har den mindre impact damage enn både RPG-7 og AT4 såvidt jeg husker, så en engineer som FAKTISK GJØR JOBBEN SIN, ville jo ha prioritert noe som lettere setter tanks o.l. ute av spill? Engineers som gjør jobben sin bruker AT miner evt. AT4 RPG7+tracer i disse dager. Men ja folk bruker CG fordi den er god mot infanteri, ikke Tanks. Den har dog sine bruk, dog ikke slik de fleste CG horer spiller. Det er idiotene som springer rundt med det som primary våpen som bruker det "feil". Endret 26. april 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Er ingen "feil" måte å bruke CG på. Man spiller da som man vil uavhengig av hva andre syntes. Driter fullt i om folk syntes jeg er noobcake eller hva annet når jeg blåser de til himmels med CG Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Kellis er CG hore! men han er jævlig god i det Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 CG er faktisk det som irriterer meg mest i spillet akkurat nå. Snipere, noobtube, don't care. CG derimot... 1/10 bruker den som den skal brukes, 9/10 bruker den som main weapon og går rundt å skyter på inf i hytt å pine. Splash damage vs infantery MÅ reduseres i neste patch. Blir samme som de som whina over 40mm splash damage tidligere. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 CG er faktisk det som irriterer meg mest i spillet akkurat nå. Snipere, noobtube, don't care. CG derimot... 1/10 bruker den som den skal brukes, 9/10 bruker den som main weapon og går rundt å skyter på inf i hytt å pine. Splash damage vs infantery MÅ reduseres i neste patch. Blir samme som de som whina over 40mm splash damage tidligere. er ikke all verdens splash damage på CG, kellis dreper med direct hit som regel Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 CG er faktisk det som irriterer meg mest i spillet akkurat nå. Snipere, noobtube, don't care. CG derimot... 1/10 bruker den som den skal brukes, 9/10 bruker den som main weapon og går rundt å skyter på inf i hytt å pine. Splash damage vs infantery MÅ reduseres i neste patch. Blir samme som de som whina over 40mm splash damage tidligere. er ikke all verdens splash damage på CG, kellis dreper med direct hit som regel Ikke av det jeg har sett. Ned i bakken, vegg ved siden av osv. Direct hit er jo en annen sak. Det tar jo litt mer sikting, det bør jo drepe.. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 huff, tror folk ikke har fattet helt poeng med rush -_- Altfor mange snipers. Hjelper heller ikke at på defence, så driver alle å beskytter kun 1 base om gangen, meh. Iallefall, Engineer er kjempegøy å spille! Lenke til kommentar
Error Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Jeg har forelsket meg i engineer i det siste, og jeg bruekr mye CG, men jeg må likevel si meg enig i at splash damage er for høy, og at skuddene burde duppe mye mer. Det er litt lol når jeg kan snike meg opp på en recon-posisjon som ligger laaangt borte fra der folk er, knive i hjel folkene som er der og drepe med 50-75% av skuddene mine (med CG). Morro som bare det, men jeg sitter og ler litt for meg selv når jeg vet at jeg aldri burde drept, men gjør det like vel. Ellers bruker jeg mye vanlige våpen når jeg spiller engi også. Det er nemlig det jeg liker best med klassen, at man kan gjøre en del forskjellige ting. Bruke normale våpen, bruke RPG's mot infantry og tanks, demontere/reparere tanks (demontering av tanks fungerer overraskende bra! Bør prøves!) og bruke AT mines i tillegg til å være god med tracer dart. (ikke at de andre klassene er dårligere med tracer) Endret 26. april 2010 av Error Lenke til kommentar
Error Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Forresten, er det mulig å spille BF med linux? Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Noe som i min mening mer enn veier opp for manglende pustejustering som i MW. Forstår ikke hvorfor de ikke har begge deler. Blir kanskje for vanskelig å treffe? Enten det eller det vil kreve en ekstra knapp som de ikke har tilgjengelig (på konsoll)? BC2 tross alt bruker mer funksjoner enn MW? - har ikke spillt det så jeg vet ikke.. Jeg har masse knapper på tastaturet mitt På MW2 brukes shift (samme knapp som sprint) som standard, noe jeg synes fungerer ganske bra. Nå har jeg ikke spilt BC2 på et par uker, men shift brukes så vidt jeg husker ikke til noe når man sikter. Hvordan det er på konsoll vet jeg ikke. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Sant nok. De følte vel at det ville bli for mye å tenke på, men jeg kunne godt sett at de gjorde det. En ting som irriterer meg grenseløst er at samme knapp armerer M-COMS og plukker opp kit. Vil ikke prøve å tenke på alle gangene jeg har prøvd å armere den forbanna konsollen, så plukker jeg bare oppe ett av tonnevis med kits som ligger på strødd på bakken rundt den forbanna stasjonen i stedet. ARGH!. En annen ting er at den forbannde teksten som flasher over hele for*ulte skjermen blinker for lenge!!! De patchet "bort" autobalance meldingene, men de burde redusert antallet sekunder de andre meldingene om at ditt og datt flagg tapes også. Seriøst! Ja jeg er bare litt irritert. Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Har de endra ammo kapasitet til m60? Syns jeg går fri for skudd så fort Wat? Du har jo 200 skudd...... 200 skudd går raskt.. B) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå