Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.


Anbefalte innlegg

Høres flott ut at de har tatt juleferie! :D

Men for øyeblikket vil jeg smake på de andre mapsa også, sånn som for eksempel Panama Canal og kanskje litt Squad Deathmatch, og selvfølgelig Africa Harbour igjen, men kanskje med litt færre bugs! :D

 

Noen av dere som har merket at hvis du spawner på en i squaden rundt eller opp på en sånn terasse i betong, som ligger veldig nære det huset lengst mot den første starten når man er attacker.

Altså, spawner du der, kommer du noen gang under den terassen, men kan allikevel se gjennom betongen på en måte, og til og med skyte motspillerne.

 

Tror dette er en bug som DICE forhåpentligvis har fått tilbakemelding på siden jeg har sett flere drepe meg mens de har vært under den der greia.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Satser på en litt meir feilfri opplevelse med BC2 ja, helt knall at de kjører beta ihvertfall! Så slipper det kanskje å ende opp slik som MW2 :p

 

Kunne ikke vært mer enig. Har et par ting som jeg tenkte å sende på feedback, men da jeg skulle signe opp på CombatTesting så skulle de ha adresse osv, så ble litt skeptisk til å regge meg.

 

Noen andre som har gjort det?

 

@Mala: Gz med innlegg nr. 1000 ;)

Endret av frow
Lenke til kommentar

 

Hmm høres litt kjipt ut dette med CROWs, vil dette si at man får opp et sikte som man liksom styrer inne i fra kjøretøyet? Kjipt hvis man ikke kan snipe de som sitter på turrets:(

 

Ja man sitter inne i tanksen, men så er jo dette helt vanlig i real life, men det skal litt til å drepe med MG'en på taket da :)

 

Den er mest for å ta ned fiender som snipers som prøver seg med C4.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...