Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.

Anbefalte innlegg

Hvis jeg skal tro denne Topicen på EA forumet og denne posten: "Yes, but on Hardcore you can't have 3D spotting, it's not an option. You can still spot targets, but they'll only apear on the map." Så det er ikke mulig å ha 3d spotting på hardcore.

Hvis ikke jeg tar helt feil nå da ^_^ Rett meg hvis jeg tar feil, siden jeg ikke har noe offisiell kilde

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepps, det har vært en god patch egentlig. Lurer på en ting da, hvor mange her er det som foretrekker hardcore?

Jeg syns det er artig å spille på hardcore. Null 3Dspotting og høy dødelighet :D

"Hard core" er en vits i mine øyner. Kun folk som suger ellers, og kun liker å campe med reacon for å få one hit kill. "noob core" spør du meg.

3p spotting er at du kan ikke se når andre personer spotter. 3. person spotting.

Hard core er det beste! Liker og kunne drepe folk uten og måtte reloade... Synes faktisk det er mindre snipere, noob tube og carl gustav der. Blir drept mer av medic og assult en av recon og engineer...

Lenke til kommentar

awesome.

Forresten, hva vil det si at de dog tags man får er bronse/sølv/gull?

Såvidt eg veit går det etter rank. Lav rank er bronse, høgare rank er sølv etc..

Edit:

Dog Tag Rank Explanation

Bronze: Knife kill a player with the ranking 1-21.

Silver: Knife kill a player with the ranking 22-45.

Gold: Knife kill a player with the ranking 46-50.

Endret av Yfel
Lenke til kommentar

Selv har jeg virkelig begynt å foretrekke hardcore conquest. Rush blir for mye stress, spesielt om man er defender og konstant er under beskytning av recons. Men igjen kan det være veldig underholdende å finne seg en god spot og plage livet av defenders med en eller annen semi-sniper og magnum ammo :D

Lenke til kommentar

Jeg vant, jeg vant! Men åffer bruker du RPG?

Var på Atcama, og RPGen har stort sett kun ett formål i mine øyne: Skyte ned de fordømte heliene etter jeg har tracet dem (etter buffen er jo traceren skikkelig kjekk mot heli)

Hvorvidt den faktisk er best til dette formål aner jeg ikke, men det er iallefall den enkleste banen å få noen kills med den på :p (Mot tanks til vanlig bruker jeg stort sett AT Mines)

Endret av Ehtirno
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...