Xifi Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Hvis jeg skal tro denne Topicen på EA forumet og denne posten: "Yes, but on Hardcore you can't have 3D spotting, it's not an option. You can still spot targets, but they'll only apear on the map." Så det er ikke mulig å ha 3d spotting på hardcore. Hvis ikke jeg tar helt feil nå da ^_^ Rett meg hvis jeg tar feil, siden jeg ikke har noe offisiell kilde Lenke til kommentar
eindude Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 er helst på HC servere jeg. liker at du ikke bare kan storme frem å klare å ta objektivene så lett. trenger å tenke mer taktisk. (ja jeg liker krig-simulatorer også) Lenke til kommentar
psyched Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Jepps, det har vært en god patch egentlig. Lurer på en ting da, hvor mange her er det som foretrekker hardcore? Jeg syns det er artig å spille på hardcore. Null 3Dspotting og høy dødelighet "Hard core" er en vits i mine øyner. Kun folk som suger ellers, og kun liker å campe med reacon for å få one hit kill. "noob core" spør du meg. 3p spotting er at du kan ikke se når andre personer spotter. 3. person spotting. Hard core er det beste! Liker og kunne drepe folk uten og måtte reloade... Synes faktisk det er mindre snipere, noob tube og carl gustav der. Blir drept mer av medic og assult en av recon og engineer... Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Det er sant, spilte en runde på valparisosuaasgbag (noe random langt, rush map)i går på hardcore, ble drept av sniper 1 gang, og han brukte G3 Ble Acepin også Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Hadde en veldig, veldig bra runde med Engineer nå nettop! Endret 23. april 2010 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 awesome. Forresten, hva vil det si at de dog tags man får er bronse/sølv/gull? Lenke til kommentar
Woland Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) awesome. Forresten, hva vil det si at de dog tags man får er bronse/sølv/gull? Såvidt eg veit går det etter rank. Lav rank er bronse, høgare rank er sølv etc.. Edit: Dog Tag Rank Explanation Bronze: Knife kill a player with the ranking 1-21. Silver: Knife kill a player with the ranking 22-45. Gold: Knife kill a player with the ranking 46-50. Endret 23. april 2010 av Yfel Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Det var så høy rank for gull ja, derfor jeg ikke har fått noen Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Min beste ace pin så langt: 2 kills. Lenke til kommentar
Savvern Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 hadde min beste K/D match på BC2 nylig, 77-10 litt tanks og resten assault kit:D ble reviva ganske mange ganger av en medic i squaden min da... Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Selv har jeg virkelig begynt å foretrekke hardcore conquest. Rush blir for mye stress, spesielt om man er defender og konstant er under beskytning av recons. Men igjen kan det være veldig underholdende å finne seg en god spot og plage livet av defenders med en eller annen semi-sniper og magnum ammo Lenke til kommentar
psyched Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Sniperayska spesial er helt syk! 3 shoter alle jo! Går litt fort tom for skudd med det skulle jo bare mangle. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Min beste ace pin så langt: 2 kills. Lemme guess. Engineer og 900 squad tanks som trengte din hjelp? Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Min beste ace pin så langt: 2 kills. Lemme guess. Engineer og 900 squad tanks som trengte din hjelp? Eller medic og 15 andre som daua konstant rundt ham! Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Min beste ace pin så langt: 2 kills. Lemme guess. Engineer og 900 squad tanks som trengte din hjelp? We have a winner. Lenke til kommentar
Zarax Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Letteste acepin er jo bare å gå medic med alle medicupgrades på en rush bane. Samla opp 6400 poeng før vi vant på 2 defensested på Valparaiso i går. Var litt sick xD Endret 24. april 2010 av Zarax Lenke til kommentar
psyched Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Jeg vant, jeg vant! Men åffer bruker du RPG? Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Jeg vant, jeg vant! Men åffer bruker du RPG? Var på Atcama, og RPGen har stort sett kun ett formål i mine øyne: Skyte ned de fordømte heliene etter jeg har tracet dem (etter buffen er jo traceren skikkelig kjekk mot heli) Hvorvidt den faktisk er best til dette formål aner jeg ikke, men det er iallefall den enkleste banen å få noen kills med den på (Mot tanks til vanlig bruker jeg stort sett AT Mines) Endret 24. april 2010 av Ehtirno Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) 10.4 preview fjernte den evige lange loading time for meg, men nå funker ikke crossfire ordentlig jeg gikk tilbake fra 10.5 preview, fordi den ga meg loading time og hakk under valg av kit meny. Endret 24. april 2010 av amir90 Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Hadde en del problemer med et radeon 5870 og BC2 men nå kjører jeg et gtx 480 og alt går sliky smooth! btw er to kills fra 100 kills med pistol nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå