Erik Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Spesifikk info om updaten: Precise changelog from R7 and R10. AEK-971: Damage is 14.3 at all ranges XM8: Range increased to 18 - 64m F2000: Damage is 12.5 at all ranges AUG: Range increased to 18 - 64m AN94: Long range damage increase to 16.7 M416: Range increased to 18 - 64m M16A2: Damage is 14.3 at all ranges ALL SMGs: Range universally now at 18 - 42m 9A91: Long range damage increased to 14.3 ALL LMGs: Spread Recovery when Sighted is 5.0 per second, Minimum Hip spread increased to 2.5 and 4.0 PKM: Long Damage decreased to 12.5, Spread Per Shot (Spray) when sighted increased to 0.5 SAW: Spread Per Shot increased to 0.44 T88: Close Damage increase to 16.7, Spread Per Shot increased to 0.5 (T88 and PKM are now essentially identical in power) M60: Damage decreased to 20 - 16.7, Spray increased to 0.6 XM8: Close Damage decreased to 14.3, Spray increased to 0.43 MG36: Spray increased to 0.43 (MG36 and XM8 are now essentially identical in power) MG3: 0.0 Spread when sighted, Spray increased to 0.35 Bolt Action rifles: Long range damage changed to 50, range adjusted to 10 - 36m T88: Range changed to 8 - 64, long damage changed to 25 SVU: Range changed to 18 - 64, long damage changed to 28 VSS: Nuttin' M9: Damage increased to 25 - 16.7, range changed to 12 - 42m MP443: Range changed to 12 - 42 1911: Rate of fire decreased to 260 RPM REX: Long Damage increased to 33.4 M93r: Damage greatly increased to 12.5 - 9.1 Thompson: Range changed to 18 - 42m G3: Damage decreased to 20 - 19.5 Garand and M14: Long Damage increased to 28 Buckshot: Damage increased to 12.5 - 6.0, Range changed to 8 - 18m Slug Pump Action: Range changed to 10 - 36m Slug Automatic: Range changed to 8 - 64m USAS: Long Damage decreased to 28 Underbarrel Shotgun: Damage decreased to 14.3, damage drops to 8.0, Range of 8 - 18m 40mm and Carl Gustav: Lethal blast radius approximately 66% of original radius Tracer Dart: Speed increased to 300 (from 75) Vehicle Reload Spec: 0.85x effect on reloading Medic Heal Rate Spec: 15 health Per second Marksman Accuracy Spec: 0.75x spread decrease Motion Mine: Stock of 3, Ammo Box replenish of 1.5 seconds Mortar Strike: 60 second reload BMD-3: Takes 1.0x damage to front ZU-23 Anti-Air: Damage increased to 25 at all ranges Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Får fortsatt ikke spilt noen steder jeg.. Lenke til kommentar
Zarax Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Tracer darten er helt vill nå. Skyter ned heloene skamlett! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Får fortsatt ikke spilt noen steder jeg.. Har du prøvd å starte spillet gjennom bf2update? Funket for meg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Får fortsatt ikke spilt noen steder jeg.. Har du prøvd å starte spillet gjennom bf2update? Funket for meg. Woo det funka! Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Jepps, det har vært en god patch egentlig. Lurer på en ting da, hvor mange her er det som foretrekker hardcore? Jeg syns det er artig å spille på hardcore. Null 3Dspotting og høy dødelighet Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Jepps, det har vært en god patch egentlig. Lurer på en ting da, hvor mange her er det som foretrekker hardcore? Jeg syns det er artig å spille på hardcore. Null 3Dspotting og høy dødelighet pokker er forskjellen på 3d spotting og ikke 3d spotting? Lenke til kommentar
Einride Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Han meiner vel det at du ikkje får den oransje markøren over fiendar som er spotta. Du må inn på map for å sjå dei. Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Jepps, det har vært en god patch egentlig. Lurer på en ting da, hvor mange her er det som foretrekker hardcore? Jeg syns det er artig å spille på hardcore. Null 3Dspotting og høy dødelighet "Hard core" er en vits i mine øyner. Kun folk som suger ellers, og kun liker å campe med reacon for å få one hit kill. "noob core" spør du meg. Endret 22. april 2010 av Magnus. Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 "Hard core" er en vits i mine øyner. Kun folk som suger ellers, og kun liker å campe med reacon for å få one hit kill. "noob core" spør du meg. Egentlig enig med deg der. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Jeg har ikke den følelsen egentlig, kan hende det har noe med at jeg er veldig offensiv. For eksempel kan jeg Spawne løper til frontlinjen og gjennom noen busker headshotter en som spurter over en plass, løper videre bak en stein, skyter ned en sniper og kniver en eller annen som løper forbi før jeg hopper gjennom vinduet på et hus/shack og eventuelt blir flanka av noen. Campe er jo dødskjedelig (samtidig som at du bare dør av andre campere), spesielt i rush. Det heter jo rush, RUSH MANN, rush! Som sagt er jeg veldig i action hele tiden så jeg legger kanskje ikke merke til det. ^_^ En sniper får liksom ikke skutt meg når jeg konstant løper fram og tilbake mellom busker og sprengte tankser, ikke er det 3d spot heller, så de kan ikke lokalisere meg når jeg løper bak noe. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Får fortsatt ikke spilt noen steder jeg.. Har du prøvd å starte spillet gjennom bf2update? Funket for meg. Woo det funka! Godt å høre let the fraggin begin! Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Jepps, det har vært en god patch egentlig. Lurer på en ting da, hvor mange her er det som foretrekker hardcore? Jeg syns det er artig å spille på hardcore. Null 3Dspotting og høy dødelighet "Hard core" er en vits i mine øyner. Kun folk som suger ellers, og kun liker å campe med reacon for å få one hit kill. "noob core" spør du meg. Lol, ser at pizzaen du spiser falt ned på tastaturet og forsøker å bestille en idiotpai. Synes det er moro å spille både HC og vanlig men dette er jo selvsagt avhengig av hva slags spillere du kommer på lag med eller spiller mot. Uansett modus så suger det balle å være på et lag hvor alle gjemmer seg under en busk i påvente av at noen skal løpe inni crosshairen. Hva du synes er fullstendig irrelevant når du avskriver alle som liker HC som folk som suger ellers. Donk. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Jepps, det har vært en god patch egentlig. Lurer på en ting da, hvor mange her er det som foretrekker hardcore? Noen ganger ja fordi det er lettere og sanke kills i HC fordi alle camper;D Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Må si jeg foretrekker HC, har vel egentlig ikke en forklaring hvorfor det er sånn. Men merker det er mest aktivitet på normalserverne til Battlefield.no og TV2, så det blir oftest de uansett. HC spiller jeg på randomsservers når jeg spiller sammen med kompiser. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Er jeg lysten på å spille recon eller mye assault spiller jeg HC mode. Engineer og medic syntes jeg fungerer bedre for meg i normal mode, spesielt medic'en da jeg ofte må midt ut i ildlinjen for å hjelpe teammates og da dør man grassalt mye på hardcore. Takk for øvrig til gal_ape for en heftig runde ikveld!. Litt CG morro må til Endret 23. april 2010 av Keylar Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Jepps, det har vært en god patch egentlig. Lurer på en ting da, hvor mange her er det som foretrekker hardcore? Jeg syns det er artig å spille på hardcore. Null 3Dspotting og høy dødelighet "Hard core" er en vits i mine øyner. Kun folk som suger ellers, og kun liker å campe med reacon for å få one hit kill. "noob core" spør du meg. Så det at man må være raskere med aim, får ikke hjelp fra kartet, tåler mye mindre og ikke har HUD er noob? Tror ikke det er flere sniper-campere på hardcore enn vanlig for og si det sånn. Men du har kanskje noen kilder og vise til? Eller så er det bare en antagelse fra din side, siden du ble eid den ene gangen du testet HC Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Jeg har ikke den følelsen egentlig, kan hende det har noe med at jeg er veldig offensiv. For eksempel kan jeg Spawne løper til frontlinjen og gjennom noen busker headshotter en som spurter over en plass, løper videre bak en stein, skyter ned en sniper og kniver en eller annen som løper forbi før jeg hopper gjennom vinduet på et hus/shack og eventuelt blir flanka av noen. Campe er jo dødskjedelig (samtidig som at du bare dør av andre campere), spesielt i rush. Det heter jo rush, RUSH MANN, rush! Som sagt er jeg veldig i action hele tiden så jeg legger kanskje ikke merke til det. ^_^ En sniper får liksom ikke skutt meg når jeg konstant løper fram og tilbake mellom busker og sprengte tankser, ikke er det 3d spot heller, så de kan ikke lokalisere meg når jeg løper bak noe. What he said, only for conquest. Det er en grunn til at jeg ofte har LW-pack, for å si det slik. Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Strengt talt er ikke hardcore og 3d-spotting koblet sammen, så vidt jeg har forstått? Er vel 2 separate settings? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Mulig, men hardcore krever det av (har til gode å spille på en HC server med det påslått i alle fall) og vanilla servere har det som regel på. Endret 23. april 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå