Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.


Anbefalte innlegg

Kvifor seier folk at Carl Gustav er anti-infantry? Det er uten tvil eit anti tank våpen... Det burde væra svakare mot infantry, sånn at ikkje alle engineers bruker kun carl gustav med +explosive damage spec. Lika irriterande som assaults med noob tube og +explosive damage.

 

Ingame navn til CG: M2 CARL GUSTAV AT - AT står for anti-tank.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merket mye mer lag nå ja, eller ikke lag engang, hakking vil jeg nesten si. Spesiellt i forbindelse med respawning.

Dette sliter jeg med etter sist patch. Når jeg trykker "Spawn" fryser skjermen i 3-5 sek. Så spawner jeg en 5-10 sekunder etter respawntimeren har passert 0. Meget irriternde. Det skal sies at jeg har en rimelig utdatert PC, men det funket fint før denne patchen.

 

Ditto ang. hardware.

 

Intel Q6600 og 4870X2 med 4GB RAM her, som fungerte helt glimrende før patchen, så det er ett problem som er introdusert etter denne..

 

THIS^

 

Har akkurat samme problem selv, som jeg prøvde å forklare litt lenger bak i tråden. Det blir utrolig irriterende i lengden.

Lenke til kommentar

Kvifor seier folk at Carl Gustav er anti-infantry? Det er uten tvil eit anti tank våpen... Det burde væra svakare mot infantry, sånn at ikkje alle engineers bruker kun carl gustav med +explosive damage spec. Lika irriterande som assaults med noob tube og +explosive damage.

 

Ingame navn til CG: M2 CARL GUSTAV AT - AT står for anti-tank.

 

Det var brukt som AT våpen ja. Men som tidligere nevnt, er CG blitt relegert til bunkerbuster/lettere pansrede kjøretøy etterhvert som pansringen på MBTer har løpt ifra dens evne til å penetrere pansringen. Det er rett og slett ikke effektivt mot moderne MBTer.

 

Om RPG7 i virkeligheten er så mye mer effektiv mot MBTer er en helt annen ting, da jeg mistenker at den ikke er det sett opp mot mer moderne våpen som AT4

Lenke til kommentar

Carl Gustav er lite vits å bruke mot de tunge tankser da den trenger så mange skudd får å skyte den ned, M136 har nesten dobbelt damage, og er dermed mye lettere å skyte ned tanksene med, CG har også en splash damage på rundt 8 meter, som gjør den veldig effektiv til å ta folk, som dør selv om den har "lav" damage.

Lenke til kommentar

Digger folk som bruker CG som ei vanlig hagle mot folk på 3 meters avstand.

Digger folk som står omtrent oppå deg og fyrer av CG point blank rett midt i mellom øya uten at de selv stryker med i eksplosjonen.

 

Er litt enig her, er greit at CG er så kraftig som den er, men det våpenet i seg selv bør være et FF farlig våpen.

Samme burde gjelde 40mm greandes, som har faktisk blitt brukt som shotgun :(

 

Uansett, jeg slo av brannmuren og da poppet serverne fram, det er helle ikke no respawn lag.

Jeg venter forsatt på ati til å legge ut drivere (preview) til 4xxx series, ettersom jeg installert den for kun 5xxx.

 

edit: skal teste seinere om det har fikset loading time for meg.

Lenke til kommentar

Som andre har sagt tidligere, sliter også jeg med spawn lag.

 

HW, om det er relevant: AMD Phenom II X4, GTX 285 og 4GB DDR2 RAM.

 

God patch alt i alt, men jeg vet ikke om jeg er så begeistret for nerfen på Slugs med Magnum ammo.

M16 var min favoritt-rifle, så jeg må innrømme at det svei litt når jeg så den var nerfet og AN94 ble buffa.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Slugs med magnum var ment å gi haglene litt mulighet til å konkurere med assault rifles. Slik de var før patchen kunne jo en god shotgunner ta ut folk på sniperavstander.

Shotgunen kunne onehit-kille fra 100 meters avstand, men brukte av og til 3 skudd på 3 meters avstand. Var helt skrudd..

Lenke til kommentar

Meget fornøyd med forandringene så langt!. Carl Gustaven har mistet litt splash damage men det er null problem for meg, brukte ikke noe nevneverdig flere skudd enn vanlig for å ta ut folk. Kan fortsatt være en pain in the ass mot squads med ett velrettet skudd + thompson spray. :).

Endret av Keylar
Lenke til kommentar

Merket mye mer lag nå ja, eller ikke lag engang, hakking vil jeg nesten si. Spesiellt i forbindelse med respawning.

Dette sliter jeg med etter sist patch. Når jeg trykker "Spawn" fryser skjermen i 3-5 sek. Så spawner jeg en 5-10 sekunder etter respawntimeren har passert 0. Meget irriternde. Det skal sies at jeg har en rimelig utdatert PC, men det funket fint før denne patchen.

 

Ditto ang. hardware.

 

Intel Q6600 og 4870X2 med 4GB RAM her, som fungerte helt glimrende før patchen, så det er ett problem som er introdusert etter denne..

 

Slå av anti-virusen deres. Funka fjell for meg ihvertfall :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...