Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Vil det si det er ikke no å skrive inn for oss Pc brukere?

At alt vil bare bli tilgjengelig når vi er logget på?

Fordi jeg finner ingen kode i koveret, bare serial number.

 

Har du Thompson og WWII pistolen unlocket? Mener det var "VIP" only.

 

Har det ja :)

 

Charten, hmm

Er logisk at m24 er mest brukt, er vansklig å bli vant med et nytt sniper våpen, selvom m95 og Gol er genial på hver sin måte.

 

Hvorfor er m60 så populær?

Syns de 3 siste unlocked våpene er bedre...

 

40mm grenade, jaujau.

på grunn av den har jeg problemer med å få bronse/sølv/gull på våpene, fordi jeg bruker bare granater :p

Lenke til kommentar

Syntes det er festlig å se hvor mange andre våpen som får flere kills enn CG mtp alt hysteriet på BC2 forumet. Jeg håper de har gjort noe med mg3'n, fler skudd i ett magasin forhåpentligvis. Nesten en fæl trang til å måtte bruke ammo perken når jeg har mg3 på medicen. Valser jo igjennom ammunisjonen så fort. :(

Endret av Keylar
Lenke til kommentar

Heh. M60 er ikke ubalansert nei. Bare oppspinn det :p

 

Hah, neida. Ikke i det hele tatt. Jeg spilte en conquest runde for noen dager siden hvor jeg døde 7 ganger. Gjett hvor mange som var på grunn av M60 :whistle:

 

Og er det bare meg, eller er det færre medics som bruker M60 etter stor-patchen som kom ut? Kanskje de faktisk har nerfa den? :hmm: Ikke vet jeg, for jeg bruker den ikke. Jeg føler meg som en dust hver gang jeg dreper noen med den :rolleyes:

Endret av Patrick1991
Lenke til kommentar

Heh. M60 er ikke ubalansert nei. Bare oppspinn det :p

 

Hah, neida. Ikke i det hele tatt. Jeg spilte en conquest runde for noen dager siden hvor jeg døde 7 ganger. Gjett hvor mange som var på grunn av M60 :whistle:

 

Og er det bare meg, eller er det færre medics som bruker M60 etter stor-patchen som kom ut? :hmm: Kanskje de faktisk har nerfa den? Ikke vet jeg, for jeg bruker den ikke. Jeg føler meg som en dust hver gang jeg dreper noen med den :lol:

 

Spørs om det ikke er folk som tester endringene i våpnene da :) Tipper de har gjort noe med den iallefall, ikke slik som i BF2 der de bare sa at de gjorde noe...og ventet på tilbakemeldingene om hvor grusomt det var etterpå :p

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Gjelder vel forøvrig bare Xbox og PS3

Gjelder på PC også.

 

Vel, på PC er du jo VIP uansett. Det går ikke an å ha spillet uten å være VIP, siden all DLC er gratis.

 

 

PC brukere har ikke noen VIP kode nei, sannsynligvis fordi det er mye mindre vanlig å selge brukte PC spill.

 

Om det betyr at vi får alt gratis som VIP spillerene får i fremtiden er det ingen som vet.

Så nå at det ikke var en VIP kode med. Blanda det med nlock koden som følger med i limited edition :blush:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Får bare "Failed to connect to EA online" når jeg prøver å spille nå. Nesumar kommer fint inn, men jeg klarer det ikke. Andre som sliter etter betaen? Har også "lagt merke til" at hver bidige gang jeg starter spillet, så resetter resolution seg til 1024x720 eller noe.. Forbanna irriterende!

Lenke til kommentar

Det eneste problemet jeg har fått etter updaten er når jeg vil spawne i en match. Idet jeg trykker på "join battle", tar det mellom 9 og 15 sekunder før jeg faktisk spawner. Utrolig irriterende. <_< Men jeg kan vel ikke klage, for connection problemer o.l. finnes ikke her i huset. :D

Endret av Patrick1991
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...