Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man får ikke "XP" når man tar suecide :( Feks. jeg er recon og skal ta C4 på en tanks. Har lagt den på, så ser jeg 2 assult som ser meg også. Tenker "fuck it" og trykker på knappen. Får tank kill + double kill på de inni tanksen. Men jeg får ikke poeng. Så på score board og der sto det 2 kills og 5 poeng :( Skulle ha fått 200...

Lenke til kommentar

Hadde nettopp en morsom rush runde på Port Valdez :D . Vi forsvarte kjempebra og de klarte bare å ta ut én MCOM, men likevel var det intens action hele tiden. Jeg hadde faktisk glemt hvor effektiv C4'en er. Ødela jo tross alt 3 T90'er og 1 BMD med det på en runde :lol:

Endret av Patrick1991
Lenke til kommentar

Etter ett par heftige runder med MrDarkey ikveld ble det endelig platinum på Carl Gustaven :). Er kjempe morro å holde vekk flere squads med CG ild :).

 

:D enda mer good times rett etter du tok kvelden :)

 

bfbc2game20100419022845.jpg

 

 

mangler jeg bare typ 14 timer online og 36 tank kills så har jeg alle merkene som er mulig og få :)

 

bfbc2game20100419034145.jpg

 

bfbc2game20100419034153.jpg

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar

Man får ikke "XP" når man tar suecide :( Feks. jeg er recon og skal ta C4 på en tanks. Har lagt den på, så ser jeg 2 assult som ser meg også. Tenker "fuck it" og trykker på knappen. Får tank kill + double kill på de inni tanksen. Men jeg får ikke poeng. Så på score board og der sto det 2 kills og 5 poeng :( Skulle ha fått 200...

 

Du får ikkje poeng når du er dau er vel meir rett. Jævlig kjipt, spesielt om eit stykk fullasta APC køyrer over ei mine du har lagt ut medan du ventar på respawn dry.gif

 

At poenga i tillegg faktisk teller opp på skjermen gjer det ikkje betre :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...