Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Rush er en ganske så ødelagt gamemode, spesielt når 50% av både attacker- og defenderlaget sitter og camper med recon. I Conquest er det iallefall mulighet til å ta de uten å campe selv.

Lenke til kommentar

Enig i at det er litt mye camping, men de gangene både kit og lag er balansert er det en genial gamemode. Spiller mye conquest jeg også, men brukte rush som eksempel siden det er litt mer ekstremt å miste MCOMs før man starter, flagga på conquest har ikke så mye å si i forhold, siden det bare er å cappe igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Hadde nettop en helt syk (liten del av en) runde! Huset på A på en CQ bane var det 5 stk, 3 medics og 2 assault. Møtte de alle på en gang, skal ikke tro at man klarte å drepe de alle, derav to av de med knifing! Var så syykt fett!

Lenke til kommentar

Bad Company 2 er et av de beste MP spillene jeg noen gang har prøvd, men når den funker.

Vet ikke hvordan det er med brukere her, men jeg har et fryse problem, helt tilfeldig, kan ta alt fra 20 min til 3 timer, så vil spillet fryse helt, løsning? reboote maskinen.

 

Har lest flere innlegg fra andre forumer, og det ser ut til å være et stort problem, iallefall for pc brukere.

 

Mange spekulerer ditt og datt, men det mest sansynlige virker å være driveren til lydkort eller onboard sound.

 

Dette suger virkelig balle..

Lenke til kommentar

nå har det blitt mye verre.

Dag1: skjedde ikke en gang.

Dag2: 8 ganger fordelt på veldig mange timer.

Dag3: 20 ganger fordelt på 2-3timer.

 

Har lest en del rundt at det har en sammenheng med lyddriver.

Får håpe det blir fikset snart, fordi dette er et virkelig gøy MP spill.

Slår til og med BF2142.

 

edit: Kan være jeg har fått fikset det nu, dog vet ikke hva jeg har gjort annerledes :p

 

Et spørsmål dog.

Jeg endret FOV (field of view), og hver gang jeg spiller nå, føles det som jeg løper fortere, eller iallefall, det spillet føles annerledes, hvis det gir mening xD

Endret av amir90
Lenke til kommentar

Eg har ikkje problem med freeze, men eg har eit problem med at eg blir kasta ut til skrivebordet. Ingen feilmelding eller noko, spelet bare avslutter heilt utan vidare. Nokon sa det sikkert var GFX driver, men sjølv etter update har eg fått crash. Skjer eit par gongar dagleg.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Eg har ikkje problem med freeze, men eg har eit problem med at eg blir kasta ut til skrivebordet. Ingen feilmelding eller noko, spelet bare avslutter heilt utan vidare. Nokon sa det sikkert var GFX driver, men sjølv etter update har eg fått crash. Skjer eit par gongar dagleg.

Jeg får også sånne fra gang til gang, men det er ikke mer enn 1 gang i uka.

Lenke til kommentar

Et spørsmål dog.

Jeg endret FOV (field of view), og hver gang jeg spiller nå, føles det som jeg løper fortere, eller iallefall, det spillet føles annerledes, hvis det gir mening xD

Det er fordi du har et større synsfelt og ser mer av kantene når du løper slik at fartfølelsen blir påvirket av at terrenget rundt er synlig nærmere. På samme måte som når du kjører bil eller sykler, om du ser på et punkt i horisonten merker du lite til farta i forhold til om du ser rett i bakken som suser forbi

Lenke til kommentar

Ingen som spiller SQDM da? Selv liker jeg det godt grunnet intensive runder og gamle minner om 4v4 eller 5v5 i MOHAA/SH eller COD1/2.

 

CQ er også moro med jeg skjønner ikke hvorfor så mange digger Rush når alle camper, selv foretrekker jeg alt unntatt Rush.

 

Rush er døden når alle camper, men er kjempeartig hvis det angripende laget byr på koordinert action. De som forsvarer må jo campe da:p

Lenke til kommentar

Et spørsmål dog.

Jeg endret FOV (field of view), og hver gang jeg spiller nå, føles det som jeg løper fortere, eller iallefall, det spillet føles annerledes, hvis det gir mening xD

Det er fordi du har et større synsfelt og ser mer av kantene når du løper slik at fartfølelsen blir påvirket av at terrenget rundt er synlig nærmere. På samme måte som når du kjører bil eller sykler, om du ser på et punkt i horisonten merker du lite til farta i forhold til om du ser rett i bakken som suser forbi

 

Takk for forklaringen! :)

 

jeg fant denne FOV kalkulatoren

Men er ikke helt sikker på det som er mest optimal for meg.

Bruker 1920x1200, og 16:10.

Lenke til kommentar

Eg har ikkje problem med freeze, men eg har eit problem med at eg blir kasta ut til skrivebordet. Ingen feilmelding eller noko, spelet bare avslutter heilt utan vidare. Nokon sa det sikkert var GFX driver, men sjølv etter update har eg fått crash. Skjer eit par gongar dagleg.

Jeg får også sånne fra gang til gang, men det er ikke mer enn 1 gang i uka.

 

Det der skjer med meg og. Får det en gang iblant bare, men det er utrolig kjipt :(

Lenke til kommentar

Fy.søren.

 

Etter 2-3 meget gode runder med mye xp og bra teamplay nærmer jeg meg slutten av siste runde før pause. Jeg ligger godt an til å bli beste spiller, og selvfølgelig skjer det at jeg trykker enter når "You won the round" fader til sort, ettersom jeg drev å skreiv noe i chatten. Når jeg gjør det blir jeg kastet rett tilbake til skrivebordet, og om jeg beholdt XP'en jeg så fint hadde samlet meg opp ved å sporadisk plukke opp kits fra døde medsoldater for å fylle flere roller aktivt, vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...