Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er det noen som vet hvilke kjøretøy som er med i spillet? Har hørt om UH-60 og ATVs, noen som vet flere spesifikke navn?

Apache, MEC helikopteret ifra bf2 husker aldri navnet, ubemannet drone, Bradley M2 med CROWs, Abraham med CROWS, T80 med CROWS, hummer, Vodnik og ATV er de jeg kan ta ifra huet akkurat nå som jeg har sett, men du får nok en APC for MEC også bare ikke sett den noe ala BTR-80 kan jeg tenke meg.

PS: CROWs=Common Remotely Operated Weapon Station

http://en.wikipedia.org/wiki/Common_Remotely_Operated_Weapon_Station

Lenke til kommentar

er det noen som vet hvilke kjøretøy som er med i spillet? Har hørt om UH-60 og ATVs, noen som vet flere spesifikke navn?

Apache, MEC helikopteret ifra bf2 husker aldri navnet, ubemannet drone, Bradley M2 med CROWs, Abraham med CROWS, T80 med CROWS, hummer, Vodnik og ATV er de jeg kan ta ifra huet akkurat nå som jeg har sett, men du får nok en APC for MEC også bare ikke sett den noe ala BTR-80 kan jeg tenke meg.

PS: CROWs=Common Remotely Operated Weapon Station

http://en.wikipedia.org/wiki/Common_Remotely_Operated_Weapon_Station

Hmm høres litt kjipt ut dette med CROWs, vil dette si at man får opp et sikte som man liksom styrer inne i fra kjøretøyet? Kjipt hvis man ikke kan snipe de som sitter på turrets:(

Lenke til kommentar

Må bare si at jeg gleder meg usansynlig mye til dette kommer. Har spilt betaen i noen timer nå, og det er bare rått! Lydeffektene er jo til å sikle av.

Men selvfølgelig noen irritasjonsmomenter også. Bombsite'sa er aaaaaltfor åpne, er jo nesten umulig å defuse/charge med mindre man spiller sammen med realtivt gode folk. Tipper flere kjenner seg i det...

Lenke til kommentar

Spillet blir minst 10 ganger bedre hvis du spiller i et squad med noen du kjenner og dere snakker sammen gjennom mic. Og da går det fint å defuse/charge de :)

Så du skjønte ikke hva jeg menter / er uenig da?

Uansett hva eller åssen man spiller så er det ikke noe som endrer at bombspots'a til tider er for åpne.

Lenke til kommentar

Tenker mer på at da kan en defuse eller charge mens de andre skyter alt og alle som prøver å ødelegge. Men ja. Noen av stedene er det litt dårlig plassert. Liker for eksempel ikke den rett etter bruen hvor den er inne i en liten container eller hva det er. Der er det alt for lett å spamme med granater og lignende på de som prøver å charge eller defuse.

Lenke til kommentar

Er enig i at det blir litt vanskelig til tider å få defused bombeladningene. Men etter det jeg har erfart, så er det mulig å sprenge målene (de kassene [A- B]) med tanks? Er det da mulig med RPG launcher også?

Men uansett, noen som vet når betaen slutter på PS3? Vet jeg maser men, orker ikke å sjekke det opp :p Jeg trodde den sluttet den 21. desember, men er det eventuelt en PC beta dere spiller nå?

Lenke til kommentar

Men uansett, noen som vet når betaen slutter på PS3? Vet jeg maser men, orker ikke å sjekke det opp :p Jeg trodde den sluttet den 21. desember, men er det eventuelt en PC beta dere spiller nå?

PC-betaen er utsatt til starten av nyåret. Jeg har prøvd å google litt, men sliter med å finne det. Ifølge wiki så skulle den slutta 2.1 iallefall. Dere får håpe de glemte å skru det av og tok juleferie ;) Så får jeg håpe de kommer seg på jobb igjen snart og setter igang PC-beta^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...