Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.

Anbefalte innlegg

Battlefield: Bad Company 2

nyebattlefield_spillvei_175321.jpg

Format:

PS3, Xbox 360, PC

Sjanger:

Action, FPS

Utvikler:

Digital Illusions

Utgiver:

EA

Distributør:

EA

Antall spillere:

1-24

Lanseringsdato:

Ryktes mars

I Battlefield: Bad Company 2 får vi et gjensyn med Haggard, Sarge, Sweetwater og Marlowe fra ‘B' company. Denne gangen går ferden over snødekte fjelltopper, inn i jungelen og gjennom støvete landsbyer, og EA lover stor variasjon i bade kjøretøy og arsenal, og sier at temaet for oppfølgeren er "total ødeleggelse".

- Bad Company 2 tar alt som spillere likte fra det originale spillet og legger til mer - flere kjøretøyer, mer ødeleggelse og mer lagspill, sier Karl Magnus Troedsson hos DICE.

Battlefield: Bad Company 2 lanseres til Playstation 3, Xbox 360 og PC til høsten

Videoer:

Skjermbilder:

Skjul battlefield_179838.jpg

battlefield_179837.jpg

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skulle kjøpe Bad company 1 for en halvtime siden, men var et halvt år for ung.. :angry:

Gleder meg til nr 2!

Jeg gleder meg også utrolig, og jeg gleder meg til fortsettelsen!

Bad Company 1 var et godt spill, ikke det beste, men et godt, og jeg tror at DICE gjør en god jobb med å forbedre det første spillet.

Det var noen løse tråder i 1'neren , da i historien, som jeg gjerne skulle funnet ut av!

Lenke til kommentar

Jeg hadde i dette øyeblikk sittet å spillt Bad Company om ---

Det bare hadde hatt CLAN SUPPORT FFS!

Men hadde mye morro å ranke helt til toppen, men etter det var det ingen skøy. Grunnen til at jeg spillte BF2 i et år var clan support og en lang vei til øverste rank. Om de ikke implanterer clan support i Bad Company 2 er DICE tjukk i hue, ellers burde BF3 være rett rundt hjørnet!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

24 spillere maks på en server holder ikke for min del. Ikke når det kommer til Battlefield-spill. Jeg pleier som regel å spille på 32-spiller servere på Battlefield 2, og gjerne 64 også. Forstår jo at informasjonsmengden som må sendes mellom spillerne er langt større i Battlefield: Bad Company og BC2 enn for eksempel Battlefield 2, nettopp på grunn av Frostbite-motoren. Men halve morroa med Battlefield-serien har vært å simulere krig. Da hjelper det å slenge sammen en passelig stor mengde folk på samme server.

Dog har jeg ikke fått prøvd mer enn demoen til eneren. Så jeg skal ikke dømme Bad Company-serien nedenom og hjem uten å ha prøvd den. Men det hadde nok vært ekstra artig med litt flere spillere gidt.

Lenke til kommentar

med flere spillere vil man kunne velge om man vil spille med flere eller mindre spillere, med bare 24 spillere vil man ikke ha denne friheten. For selv om det er 64 spillere må man jo ikke spille med 64 spillere, men vis max er 24 vil jo man ikke kunne ha denne friheten.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ser frem til BC2! Det var "Mad World" trailer-parodien som overbeviste meg om å kjøpe det første, og det er uten tvil en god avgjørelse fra min side. Skal bli morsomt å se hvilke oppdateringer og forbedringer som er gjort i Frostbite! :)

Lenke til kommentar

Gleder meg forferdelig mye til dette ja. Spesielt live-delen, den elsker jeg. Synes storyen var så som så, håper at den blir lengre på 2'ern, men så lenge det blir forandring er jeg fornøyd. Kjøpes skal det samme hva!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...