Zomged Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hallo folkens. Har da et problem når jeg skal spille Conan. Jeg starter da spillet og da må man alltid forbi den patcheren. Problemet er da at jeg får en update på 14.5 GB og med den farten jeg har vil det ta over 14 timer å patche. Dette må da være en bug, ingen patch på den størrelsen. Håper at folket her har noen tips om hva jeg kan gjøre uten å avinstallere spillet. Takker Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Husker jeg fikk dette to ganger mens jeg fortsatt spilte, hver gang var min eneste løsning å reinstallere. Du kan evt kjøre Simpleconfig.exe og Verify/Repair, men det hjalp aldri for meg. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det er krøll med datafilene, la den kjøre inatt og se om spillet fungerer etterpå. Lenke til kommentar
Zomged Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Takker for raske svar, ser ut som det blir en reinstallering da :/ Lenke til kommentar
zawson Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Hehe godt man har 30Mbit for å si det sånn ^^ fikk også dette når jeg installerte spillet igjen, bare at jeg fikk 11Gb. Tok meg ett par timer, but sill... er litt kjipt for folk med normal ADSL og ikke fiberoptisk. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Emnetittelen er ikke beskrivende nok Bruken av emnefeltet følger ikke våre retningslinjer for oppretting av emner. Vennligst gjør emnetittelen mer beskrivende for tråden, slik at brukerne forstår hva emnet handler om før man klikker på den. En moderator vil måtte stenge tråden om dette ikke blir endret. Rapporter tråden når dette er gjort slik at en moderator kan fjerne denne meldingen. Reaksjoner på moderering skal taes på PM, ikke i tråden. Endret 1. august 2009 av TSP Tråden stenges da trådstarter fremdeles ikke har endret sin emnetittel og tråden heller ikke er aktiv. Om trådstarter eller andre ønsker tråden gjenåpnet, ta kontakt med meg, administrator TSP ( http://www.innlegg.no/index.php?showuser=50 ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg