Soppn Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Gleder meg villt^^ husker jeg fikk 1942 demoen med i et datamagasin.. mener å huske det het noe med K? anyways, prøvde demoen (tobruk mappet) ble totalt forelska i spillet, kjøpte det. har spillt det siden den gang ^^ så dette gleder jeg meg til!! Lenke til kommentar
Grunken Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 battlefield er endelig tilbake til PC Vart skuffet da Bad Company ikke kom på PC, selv om battlefield generelt sett alltid har blitt laget for PC Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Har null tro på at EA/Dice overhodet kan komme opp med et kvalitetsspill i denne franchisen mer. Lenke til kommentar
Webkanin Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Har aldri fått sjansen til å storkose meg med BF: 1942 i sin tid, på grunn av elendig maskin og internetforbindelse. Battlefield 2 brukte jeg mye tid på, men følte hele tiden det var bedre stemning i 1942 (utifra det jeg spilte på LAN og mot boter). Det skal bli herlig å få sjansen på nytt med oppdatert grafikk. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg storkoste meg skikkelig med BF-BC til 360, så BF-BC 2 er velkommen til meg. Usikker hva plattform jeg velger det til, blir ikke pcversjonen da jeg frykter at min pc er for dårlig Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Ser ut som EA prøver igjen å melke penger ut av en suksessrik serie. Får bare håpe at de ikke gjør samme feilen som med NFS, at de sender ut spill som aldri skulle vært lagd, og dermed ødelegger for Battlefield også. Tar heller ett kjempespill i året, en ti som ikke engang er halvferdig. Nesumar Lenke til kommentar
alleibruk Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 BF 1943 så veldig bra ut. Men jeg håper de lager nytt BF: vietnam snart.. finnes ikke bedre bf og den beste spill musikken noensinne.. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Strålende nyheter, nå gjenstår det bare at det blir noe bra av spillene Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Har egentlig aldri brydd med om slike spill, men ser veldig fram til Battlefield Heroes faktisk! Ser morsomt ut! Noen som vet sånn cirka når det kommer ut? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Tar heller ett kjempespill i året, en ti som ikke engang er halvferdig. Du tuller, right? Nå snakker du om f.eks NFS, jo, bare ikke de akkuat kan defineres som "kjempespill". Nei, heller et spill hvert tredje år eller noe i den dur! Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 fy faen! 09 = year of Battlefield. want! Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 BF1943 må i alle fall testes ut, begynner å bli på tide med noe nytt i BF serien til pc. Syntes også de gjorde mye bra med 2142 når det kommer til balanse, mange av "problemene" fra BF2 ble rettet opp (om man ikke liker settingen i 2142 er noe annet, men jeg liker den også). Får håpe de klarer å vidreføre den gode balansen til 1943. Vil tro at noe av grunnen til at 1943 blir begrenset til 24 spillere er fordi man får muligheten til å ødelegge mye. Dette skulle også vært mulig i BF2, men det krever mye mer nettverksressurser fordi alle klientene/spillerene må oppdateres med alle endringene. Vil da være mindre krevende å oppdatere 23 andre i stedet for 63 (den siste spilleren er den som står for ødeleggelsene). Hadde også vært gøy med BF3, men dette er vel i beste fall kun rykter foreløpig. Men det kommer nok en gang, så lenge BF serien forblir populær. Lenke til kommentar
Marbash_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg til BF:BC2! Digger historien i det første spillet, og sett at det neste spillet blir like bra/bedre, med de samme personlighetene, da kommer det nok til å bli noen våken netter for meg etter release kan du tro. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Så innmari bra ut! Fikk lyst på BF 1943 jeg Lenke til kommentar
Materie Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Tviler på at BC:2 blir noe moro med tanke på mangelen på BC på pc. Derimot synes jeg det med begrenset antall kart og ihvertfall moderat mengde remaking gjør at 1943 ikke nødvendigvis vil ta så mye tid og arbeidskraft ut av andre spill. Da kan man håpe på ikke altfor lang venting på BF3. For øvrig lurer jeg på om de noensinne vil komme med en oppfølger til 2142? Hachimotoen fra Northern Strike er det kuleste fartøyet jeg har kjørt i noe spill jeg kan komme på. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 BF 1943 trailer: HER Og dette skal komme i sommer til PC Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Uff kan ikke battlefield 3 komme snart? Ahh se for deg battlefield 2 med frostbite :wub: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974asdfnb Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Battlefield Heroes hører man ikke mye om? Det gleder jeg meg til ^_^ Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Nice! Gleder meg noe sykt! Men kun tre kart? Blir ganske fort lei. Bra at BC også kommer til PC. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Kan bli bra dette. Godt å se at PC-eierne også får spille Bad Company. Skal testes. 1943 remake kan ikke bli noe annet enn bra. Endret 6. februar 2009 av Villanden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå