Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 1943 kan bli bra. Gleder meg, men den største nyheten Battlefield 3 er det fortsatt lite om. Lenke til kommentar
Josef-Nastra Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ja dette er jo spennende nok. Men hvis historiene er sammenhengende så er det jo litt dumt at Bad Company bare kom på konsoll og BC2 kommer på PC. De burde i hvertfall gi ut BC1 også på PC da så vi PC-gamere kan få begge? Lenke til kommentar
Rompetaske_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Venter med mest spenning på BF3 jeg da men 1943 høres ut som noe man kan bruke tiden på i mellomtiden da Lenke til kommentar
pål johan Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 OMG for en Bra trailer MÅ HA nå!!! Shitt ass gleder meg helt sykt til dette spillet bf 1943 :D Lenke til kommentar
thadon Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 1943!!!! Gleder meg, kan bli ultraknall! Lenke til kommentar
brogamer Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Dice har mange baller i lufta for tiden. Håper ikke at de tar seg vann over hodet. For øyeblikket jobber de med følgende annonserte spill: BF3, BF: Heroes, BF 1943 og BFMC2. Vet ikke om de har annonsert en oppfølger til Mirrors Edge? Gjennomfører de det i kjent Dice-stile, har vi mye å glede oss til! Hva? Slipper spillet litt for tidlig med ubalanserte våpen og venter så 3-4 måneder med å patche noe som helst? Lenke til kommentar
eUnaas_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 ahh genialt. Kjenner gamledager innhenter meg når jeg ser traileren til BF 1943. Nostalgi til tusen. Lenke til kommentar
KimS Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 De som spilte BF2 fra starten av måtte bare finne seg i å patche, så ja. Lenke til kommentar
lrims Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Yes! Ser virkelig frem til 1943 :rolleyes: BC2 høres jo interessant ut det, men er alltids litt skeptisk ettersom enern ikke ble like stort som jeg ventet Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Bad company 2, dette blir et bra år. Ummm neste år Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Bad COmpany 2 skal det bli så herlig å se! Det første spillet appellerte ikke til meg med en gang jeg begynte å spille det, men etter noen timer åpnet det seg virkelig. Jeg ble vant til store kart, posisjonering, strategier og hvordan ødeleggelsen av bygninger osv kunne snu kamper var virkelig kult. Gleder meg da stort til Bad Company 2, og håper de drar det enda lenger enn kun vegger, gjerder og trær. Lenke til kommentar
Krypto_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Gleder meg til å teste ut Frostbite motoren på PC ! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hey gleder meg til BF 1943 jeg ser kjempe morro ut det!! Lnege siden jeg faktisk har spilt BF nå! Er jo egentlig ganiale spill men det har kommet så mye nytt det siste året så eldre spill har desverre blitt litt nedprioritert!! Lenke til kommentar
eUnaas_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Gleder meg til å teste ut Frostbite motoren på PC ! Hva er egnetlig det? Grafikkmotoren? Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ser bra ut dette! Gleder meg til Heroes og 1943, Bad company synes jeg ikke var helt det beste akkurat, greit nok, men får håpe de fortsetter suksessen fra bl.a. BF2 med disse! Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
Erik Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Supert! Mer destruktiv action er akkurat det vi trenger, må bare bli ferdig med BF: BC. Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Gleder meg til å teste ut Frostbite motoren på PC ! Hva er egnetlig det? Grafikkmotoren? aye, kort fortalt så kan man sprenge det som er av tak og vegger. Var veldig moro i battlefield BC på console Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Faktisk er det en samkjørt grafikk, fysikk og lydmotor. Jeg må si at nyhetene ikke var så "store", egentlig. Battlefield Heroes begynner jeg snart å bli lei av å vente på (ffs, de er fortsatt i beta), 1943 høres gøy ut, mest på LAN i så fall. BC2 høres fett ut, men da må jeg bare fullføre BC1, noe som tar litt tid, fordi jeg faktisk spiller Battlefield 2 mer. Hvorfor får vi ikke høre noe mer om Battlefield 3? Vil det ta enda lenger tid nå, nå som de har så mange baller flyvende? Eller bygger de opp til en megastor all-in-one-røpelse med beta, demo og 1000 trailere på en dag? I hope so. Jeg vil vite hvor langt de har kommet. Vent; jeg vil vite om de faktisk har startet! Lenke til kommentar
Engelen Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ser litt interessant ut for min del men ikke så veldig. 1943 med 24 spillere blir litt for lite for min del, hvertfall med tanke på hvor mye jeg liker 64 player servere på BF2. BC2 ser litt bedre ut for min del da det er en moderne setting. Kan godt være jeg spiller begge, hvertfall prøver dem i det minste, men jeg må faktisk si at jeg er mer skuffet at BF3 ikke er blant de annonserte titlene da de først skulle offentliggjøre 2 stk. Jeg forventet bedre grafikk enn BF2, større brett og 84 player servere :unsure: Andre har også nevnt BF3 her, men er det egentlig annonsert eller bekreftet i det hele tatt utenom det interne notatet som ble lekket for langt over ett år siden? Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) ååh, traileren til BF1943 så bra ut. Fikk lyst å finne fram BF1942 og leke pilot igjen. Det er gøygøygøy. B) edit: leif Endret 5. februar 2009 av Magnus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå