Joachim_F Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Electronic Arts har kunngjort Bad Company 2 og Battlefield 1943. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det er jo strålende nyheter! Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 åh beskrivelsen av bf1943 er noe jeg har hatt våte drømmer om i flere år nå! nå får man bare håpe de klarer lage det som beskrevet:P Lenke til kommentar
StreptoOld Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Endelig noe nytt til PC!!! Dette skal ventes på i spenning! PS, http://www.battlefield.com/1943/ for trailer til 1943 Endret 5. februar 2009 av Strepto Lenke til kommentar
AteistNorge Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Kjempenyhet dette. Gleder meg vilt til PC-spillene. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Se der ja, da var det offentliggjort at 1943 kom til PC også. Lover bra! Jeg går ut i fra at 1943 kommer til å koste penger, i motsetning til Battlefield: Heroes? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Herregud dette blir herlig! Lenke til kommentar
hÆn dEr Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Gief EL ALAMEIN plz!!! Hyggelig nyhet. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Yay! Det blir fett med BF: 1943. Det skal prøves. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 OMG så epic! Bare håper de faktisk klarer å lage en bra PC versjon og ikke lager spillet til ps3 og xbox og porter det over til pc ! Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Se der ja, da var det offentliggjort at 1943 kom til PC også. Lover bra!Jeg går ut i fra at 1943 kommer til å koste penger, i motsetning til Battlefield: Heroes? Tipper spillet lanseres over steam/games for windows, xbl, psn. og at det koster X mspoints/kr. For så at de legger ut flere map packs, patcher updates som koster typ 1/4 av prisen til orginal spillet etterhvert. Ren gjetting, men virker logisk. Endret 5. februar 2009 av zell Lenke til kommentar
Svinat_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Konge! Ser frem til alle disse. Tre battlefield-spill med hver sine særpreg. Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Er det bare jeg som klarer å styre mine begeistringer? Selv om BF 1943 er nedlastbar så er det i realiteten Battlefield 1942 kun med ny teknologi. Sikkert morsomt med litt skarpere grafikk men ser ikke så mye å juble etter, BF1942 funker like godt den dag i dag til tross for litt utdatert grafikk. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Tipper spillet lanseres over games for windows, xbl, psn. og at det koster X mspoints/kr. For så at de legger ut flere map packs, patcher updates som koster typ 1/4 av prisen til orginal spillet etterhvert. Ren gjetting, men virker logisk. Det står i alle fall i stil med forretningsmodellen rundt Heroes, hvor alt ekstrautstyr (unyttig sådan) skal koste penger. Uansett, om spillet er verdt det så har jeg ingen motsetninger! Forresten, heisann zellemann! :wub: Edit: La til quote Endret 5. februar 2009 av bamsefar Lenke til kommentar
Macisum Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 BF er ikke som det en gang var, men trur nok jeg kommer til å skaffe meg 1943 når det kommer Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Er det bare jeg som klarer å styre mine begeistringer? Selv om BF 1943 er nedlastbar så er det i realiteten Battlefield 1942 kun med ny teknologi. Sikkert morsomt med litt skarpere grafikk men ser ikke så mye å juble etter, BF1942 funker like godt den dag i dag til tross for litt utdatert grafikk. Joa sant det. Men ikke stort community til 1942 i forhold til storhetens dager. Men tror desverre at 1942 forsatt vil være the shit. Selvom det ikke er uber mange spillere Men håper det blir fett, savner El Alamein Håper det blir like bra maps iallefall. Endret 5. februar 2009 av Silo Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Kjempenyheter! 3 BF spill som kommer ut i år da eller? BF:BC2, BF:1943 og BF: Heroes? Uansett, dette er fantastiske nyheter og jeg gleder meg utrolig! Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Om 1943 blir bare nedlastbart blir jeg en smule skuffet, har store planer om å fortsette den overstadige samlingen min med cover. Meeen, blir nok til at jeg kjøper dette også er jeg redd... Har alle battlefield spillene som har kommet på pc, 1942 og 2 har jeg dobbelt opp av til og med. Er nok en die hard fan av den serien, selv om jeg syntes Bad Company var en skuffelse, men det har vel med at jeg ikke kan fordra skytespill på konsoll tenker jeg. Lenke til kommentar
gubam Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Battlefield: Bad Company skuffet meg veldig, så jeg har ingen interesse i en oppfølger. Battlefield 1943 virker derimot interessant, og jeg kommer til nok til å følge litt med på det fremover. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Dice har mange baller i lufta for tiden. Håper ikke at de tar seg vann over hodet. For øyeblikket jobber de med følgende annonserte spill: BF3, BF: Heroes, BF 1943 og BFMC2. Vet ikke om de har annonsert en oppfølger til Mirrors Edge? Gjennomfører de det i kjent Dice-stile, har vi mye å glede oss til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå