Joachim_F Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Nå kan du kjøpe det fargerike arkadespillet Pixie. Les mer Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Kommer ikke inn på siden. Men flott at vi har noen nordmenn. Birger Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 MindTooth du må ta det rolig med postene 432 posts (151.6 per day) Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 MindTooth du må ta det rolig med postene 432 posts (151.6 per day) Så lenge han ikke bare spammer er vel det helt greit. Betyr jo bare at han er aktiv Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Alright, så, over til mer ontopic innlegg: HAEHAEHAE! Dette spillet er jo et MUST! Hva bedre kan man spille når full eller stein? Å være en fe må jo være alle bortevekke gutters drøm å være. Dette blir et spill jeg skaffer meg uansett anmeldelse. Ser lovende gøy ut. Blir å dra fram noe drikke til dette. Lenke til kommentar
Recreator Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Elsker Warblade. Kult at han driver på, og spilla hans holder utrolig høy standard. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Kommer ikke inn på siden. Var sperringer på jobben som gjorde det. Beklager. Så da ut som et greit spill dette. Birger Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Kickass! Warblade var jo et ganske fett spill. Fyren skal jo være litt av en skrue, venn av meg hadde utplasering hos han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå