Deadringer Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hei Jeg har stort sett alltid navigert meg på gamer sine sider ved hjelp av en rss-feed jeg får opp på startsiden min. Denne fungerer ikke for øyeblikket og jeg lurer på om dere vil få i gang slikt igjen? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) RSS feed vil komme så snart vi har tid og anledning til å implementere det. Endret 5. februar 2009 av Odesseiron Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Kjempeflott! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Så interessant :rolleyes: Er det noen som har forslag til fine programmer/gadgets man kan motta RSS-Nyheter via? Tenker på noe på skrivebordet i Windows 7 eller lignende. Kanskje en som kan legges inn i ObjectDock? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Har alltid likt å bruke Begin.no for å lese sakene i Tek.no-nettverket. Så jeg vil nok fortsette å bruke forsiden å se sakene. Da jeg uansett skal bruke forumet til å kommentere de. Birger Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Da er RSS-strømmen på plass som i gamle dager. Den er også tilgjengelig via den gamle adressen, så de av dere som allerede har innmating satt opp for Gamer.no bør få ting levert automagisk i den gamle feeden deres. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Supert! Dette har vært dypt savnet Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Herlich! Takker og bukker! Lenke til kommentar
StormKnight Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 TakkTakk! Der kommer nyhetene på rad og rekke! Supert jobba! Lenke til kommentar
bde_InnleggNO Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Skulle til å skrive "vouched", men ser at nokon har skrive at den er oppe og går igjen. Eg har alltid brukt nettbaserte Netvibes til å lesa dei nyaste feedane med. Lenke til kommentar
qualbeen_InnleggNO Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 den har vært operativ noen dager ja. Url: http://www.gamer.no/feed/rss/ Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Putt den nederst på siden og da, slik som på tidligere gamer, merket at den lå i adressefeltet men tok noen dager før jeg så den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå