Gå til innhold

Halo Wars - forventninger


Dinsdale

Poll? Her også?  

1 stemme

  1. 1. Hvilken Hero foretrekker du?

    • Captain Cutter
      5
    • Sergeant Forge
      10
    • Professor Anders
      8
    • Arbiter
      12
    • Brute Chieftain
      3
    • Prophet of Regret
      5


Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Rekyl (ricemaN parodY) og jeg har blitt ganske hardcore i det siste, bare si ifra hvis noen av dere vil spille 2v2 mot oss. :) Det er vel ganske få her som spiller Halo Wars her lenger uansett, men vi kommer sikkert til å spille i kveld hvis noen har lyst.

Lenke til kommentar

Patchen er ferdig, kommer om noen uker.

 

Skjul
We're happy to release the official Title Update #3 patch notes. We expect Title Update to be released on Xbox Live in a few weeks. Here they are:

 

Balance Changes:

- UNSC Warthogs Gauss cannon damage against tanks and other heavily armored vehicles reduced by 25%

-UNSC Warthogs build time increased by 3 seconds to 25 seconds

- Anders research time bonus decreased to 25% from 50%. Her Research cost bonus remains unchanged at 50%

-Covenant and UNSC turrets have 5% increased health and 5% increased damage

-UNSC Elephants have a 20% more health

-Grenade damage type now has 25% additonal damage against Warthogs and other medium armor ground vehicles.

-Recycle basic cost return fixed to be 50% for constructed buildings.

- Locked down bases when unlocked will now release units inside very quickly, which means that when under attack a player can now build a fighting force while locked down and then release them much more quickly than before

- UNSC Leader powers disabled at the start of Reinforcement Matches

-Players no longer receive points for team killing.

-Self Destructing/Recycling buildings now gives points to opponents

 

Bug Fixes:

-Players should now find it much easier to play System Link games

-Fixed Covenant Shield Generator Exploit

-Invisible Units should now have invisible health bars

-Players will no longer be able to scout opposing bases by using the area-select tool

Lenke til kommentar
-Self Destructing/Recycling buildings now gives points to opponents

Vil det si uansett eller bare når man er under angrep?

 

-Invisible Units should now have invisible health bars

Da blir det enda verre å få øye på en hoppende arbiter.. :S

 

 

Alt i alt er jeg ganske fornøyd med denne updaten. Det eneste jeg ikke liker er at man nå kun får 50% igjen når man recycler. Greit nok at det er slik det gjøres i andre RTS-spill, men det vil gjøre spillet litt tregere. :(

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Patchen har ødelagt spillet for min del pga. 2 ting:

1. Halvparten av resursene igjen når man resirkulerer.

2. Fienden får poeng når du resirkulerer, uansett om han holder på å angripe deg eller ikke.

 

Disse tingene har gjort spillet utrolig mye treigere, skal jeg våge meg til å si 'kjedelig'? Jeg må nå endre på alle mine vanlige build orders. Frustrerende at de endrer på spillet så mye som de gjør. :(

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Alle leaderboards er blitt satt til null, Robot skylder på en teknisk feil. Mange tror det er en løgn, og at de har endret med vilje. Det er mange som har mast på dette fordi spesielt trueskill-leaderboard var ødelagt, og det kan være derfor Robot har gjort dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...