Gå til innhold

Halo Wars - forventninger


Dinsdale

Poll? Her også?  

1 stemme

  1. 1. Hvilken Hero foretrekker du?

    • Captain Cutter
      5
    • Sergeant Forge
      10
    • Professor Anders
      8
    • Arbiter
      12
    • Brute Chieftain
      3
    • Prophet of Regret
      5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De to første virker forsåvidt interessante, men tror jeg nok vil foretrekke standard. Enig at den siste der tar vekk viktige elementer fra RTS, men den kan muligens gi god trening i micro.

 

Ang. dato for 3v3, så er det vel bare å ta utgangspunkt i når folk har mulighet, og se om vi kan finne noe som passer for alle. Jeg kan stort sett bare fredager, lørdager og søndager (og torsdagskvelder/netter). Hvis alle kan si når de har sjanse, så ser vi lett om vi kan få til noe.

Lenke til kommentar

Spilte litt 2v2 med Erik nå, og det var heidundrandes moro. Vi spilte mot noen som rushet, og rushet, og rushet, mens vi tok oss god tid. Tre spartans, X antall scorpions, X antall hawks og et ukjent antall mariner senere vant vi. Good stuff! Vi måtte til og med overleve to scaraber samtidig. Godt vi har cryo-bomb. ^^

Lenke til kommentar

DrugiS høres svært opptatt ut utifra denne tråden, men han spiller jo ganske ofte LIVE synes jeg :D . Kan jo hende det har noe med at han ikke kan vite helt sikkert om han er ledig da, noe jeg forstår. Jeg kan være med fredag og lørdag. Kanskje i morgen kveld og, men kan ikke love noe siden jeg har en prøve dagen etter. ;)

 

Mest sannsynlig er det vel at folka her kan spille fredags eller lørdags kveld. Det hjelper også hvis vi legger til hverandre på LIVE, siden da får vi i alle fall (sannsynligvis) til mindre matcher hvis vi bare snakker med hverandre litt når begge er pålogget. Er vanskeligere å få ordnet noe over her enn å ta det på sparket.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

På den flood banen der man kan slippe løs flood (1vs1), så er jeg blitt presset av en brute chieftain til å eie bare en base, mens han eler alle de andre tre. Jeg ser at han har mange suplly base greier, så han kommer sikkert med to scarabs in my face snart. What to do? Har gått skikkelig lang tid (er ikke helt sikekr hvor lenge), men han har ikke angrepet. Så har noen vultures, spartans og odst i bakhold, selv om supplyen komemr sakte.

 

edit: og der ble jeg eid av to scarabs med en brute chieftain og masse healers.... In my face.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Notert. Verste var at den ene av scarabene ble såvidt ikke drept, kanskje jeg skulle ha fokusert på de evige healerne eller rømt til basen hans... Nå vet jeg hva folk med to stjerner ranks taktikk er...

 

edit: moro å BARE møte folk med to stjerner rank eller mer.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...