Gå til innhold

Halo Wars - forventninger


Dinsdale

Poll? Her også?  

1 stemme

  1. 1. Hvilken Hero foretrekker du?

    • Captain Cutter
      5
    • Sergeant Forge
      10
    • Professor Anders
      8
    • Arbiter
      12
    • Brute Chieftain
      3
    • Prophet of Regret
      5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke noe i veien for at jeg kan ta noen missions med deg og. Det er noen som drugis har tatt fra før av (jeg lærte faktisk litt av å spille med han i dag :blink: ,siden jeg har prioritert andre ting når jeg bygger baser, og blir lett sårbar for rush da) .

 

Men jeg kommer til være ledig de fleste kveldene framover i alle fall :)

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Halo Wars Title Update 12/05/09

 

General

 

* Flaming Warthog and Honor Guard Wraith skins now available in multiplayer to players who have those skulls.

* The option to show Unit Hit Point bars above units is now available.

 

Balance

 

* The number of points to reach all ranks has been reduced. General now requires 2.4 million, down from 3.2 million, and other ranks have been reduced accordingly.

* The max number of points you can get in a single match has been capped.

* The Prophet of Regret’s land speed is now reduced to match other leaders.

* Vampire Tech Upgrades now increase damage done by 15% in addition to their other effects.

* Anders Cryo Bomb Upgrades now cost 50% more supplies.

* Anders Hawk Upgrade now costs 50% more supplies.

 

Bug Fixes

 

* Multiplayer Matchmaking and Connection improvements have been put in. Players should find that their 2v2 and 3v3 teams no longer split up.

* 'Ready for the Sequel' Achievement should now be rewarded properly.

* Units on Exile and Crevice should find it easier to traverse the map.

 

 

 

The patch should be available for download on your Xbox 360 in the next day or so (most likely starting very early tomorrow morning). Sorry I can't give a more specific time, as it depends on the Xbox Live Marketplace.

Endret av drugiS
Lenke til kommentar

Jeg har jo brukt ham en hel gang mot deg. :rolleyes: Tror ikke patchen vil ha så altfor mye å si for min del i hvert fall. Bruker som oftest Anders, og det er veldig sjelden 1v1 matchene blir så lange at jeg får bruk for de oppgraderingene som blir endret i patchen.

Lenke til kommentar

Liker disse oppdateringene. Hater prophet rush, så dette var bra. Bruker heller nesten aldri air units, så det at hawks blir dyrere og vampire bedre, gjør meg ingenting :)

 

* The max number of points you can get in a single match has been capped.

Hm.. Håper de ikke har redusert det til under 20000, for ellers blir det litt vanskelig å ta Titan-achievementen ;)

Lenke til kommentar

Det var en ganske kraftig reduksjon de hadde gjort på poengene som kreves for å ranke opp. Jeg hoppet opp til Major nå, og har bare 20 000 poeng igjen før jeg er Commander. Det er jo litt småmorsomt. :) Har hele den nye listen på hvor mye poeng man må ha også, hvis det er ønskelig. De færreste bryr seg vel, selv bryr jeg meg ikke nevneverdig mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...