Gå til innhold

Halo Wars - forventninger


Dinsdale

Poll? Her også?  

1 stemme

  1. 1. Hvilken Hero foretrekker du?

    • Captain Cutter
      5
    • Sergeant Forge
      10
    • Professor Anders
      8
    • Arbiter
      12
    • Brute Chieftain
      3
    • Prophet of Regret
      5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei. ^_^

 

Jeg takler ikke å være avhengig av en leder for å lykkes. Det blir for mye fokusering på én enhet, lederen. I tillegg er i gjennomsnitt alle UNSC-styrkene bedre enn Covenant. Covenant har større maksimum populasjon, men det er ikke nok til at jeg forlater Pr. Anders. ;)

Lenke til kommentar

Fremdeles folk som spiller? Jeg kunne tenke meg en (eller flere) "sparrepartnere" for å øve på/diskutere forskjellige strategier. Jeg er ikke veldig erfaren med RTS, og får nok juling av de fleste, så noe høyt nivå er ikke nødvendig :) Jeg kunne også tenke meg å spille gjennom COOP.

 

Hvis noen er interessert, bare legg meg til. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har ikke rørt MP enda (slapp av drugiS, vi skal ta noen runder! ;) ) på grunn av for mange andre spill å spille, men skal sette meg skikkelig inn i det en eller annen gang. Da blir denne pakken sikkert gull verdt. CTF modusen hørtes morsom ut. :)

Endret av Laland
typo
Lenke til kommentar

Det er alltid kult å finne en ny taktikk som fungerer. Jeg vant 5 kamper på rad første gangen jeg prøvde meg med PoR. Man må bare ikke regne med at den samme strategien holder mot de i trueskill 25 som de i 10. Men for all del, hvis du ikke taper er det ingen grunn til å gjøre noe annet ennå. ;)

Lenke til kommentar

Jepp. De hadde ikke oppgradert dem. De hadde to Forerunner protectors. Det er to bygninger man kan ta på samme måte som reactors, for å lage enheter som kan passe på styrkene dine. De ga samme fordel som den oppgraderingen, så jeg trodde det var det de hadde gjort. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...