Gå til innhold

Halo Wars - forventninger

Dinsdale

Poll? Her også?  

1 stemme

1. 1. Hvilken Hero foretrekker du?

• Captain Cutter
      5
    • Sergeant Forge
      10
    • Professor Anders
      8
    • Arbiter
      12
    • Brute Chieftain
      3
    • Prophet of Regret
      5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:lol: Jeg spilte mot en fyr som var afk en hel kamp for litt siden. Det var morsomt å eie en fyr som ikke kunne gjøre motstand B)

Btw:

drugiS 92

UNSC

Used 64 times

Covenant

Used 0 times.

Bruker du ALDRI Covenant?

Endret av iharal3
Lenke til kommentar

Nei. ^_^

Jeg takler ikke å være avhengig av en leder for å lykkes. Det blir for mye fokusering på én enhet, lederen. I tillegg er i gjennomsnitt alle UNSC-styrkene bedre enn Covenant. Covenant har større maksimum populasjon, men det er ikke nok til at jeg forlater Pr. Anders. ;)

Lenke til kommentar

Fremdeles folk som spiller? Jeg kunne tenke meg en (eller flere) "sparrepartnere" for å øve på/diskutere forskjellige strategier. Jeg er ikke veldig erfaren med RTS, og får nok juling av de fleste, så noe høyt nivå er ikke nødvendig :) Jeg kunne også tenke meg å spille gjennom COOP.

Hvis noen er interessert, bare legg meg til. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har ikke rørt MP enda (slapp av drugiS, vi skal ta noen runder! ;) ) på grunn av for mange andre spill å spille, men skal sette meg skikkelig inn i det en eller annen gang. Da blir denne pakken sikkert gull verdt. CTF modusen hørtes morsom ut. :)

Endret av Laland
typo
Lenke til kommentar

Jaha. Og taktikken er avansert eller? Du kommer til basen min med en gang, recaller når jeg gjør skade, og healer med engineers? Også gjentar du? Eller sender du inn en og en suicide grunt og tar bygningene mine?

Hvilken trueskill level er du forresten?

Lenke til kommentar

Det er alltid kult å finne en ny taktikk som fungerer. Jeg vant 5 kamper på rad første gangen jeg prøvde meg med PoR. Man må bare ikke regne med at den samme strategien holder mot de i trueskill 25 som de i 10. Men for all del, hvis du ikke taper er det ingen grunn til å gjøre noe annet ennå. ;)

Lenke til kommentar

Jepp. De hadde ikke oppgradert dem. De hadde to Forerunner protectors. Det er to bygninger man kan ta på samme måte som reactors, for å lage enheter som kan passe på styrkene dine. De ga samme fordel som den oppgraderingen, så jeg trodde det var det de hadde gjort. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...