Gå til innhold

Halo Wars - forventninger

Dinsdale

Poll? Her også?  

1 stemme

1. 1. Hvilken Hero foretrekker du?

• Captain Cutter
      5
    • Sergeant Forge
      10
    • Professor Anders
      8
    • Arbiter
      12
    • Brute Chieftain
      3
    • Prophet of Regret
      5

Anbefalte innlegg

Skjul
Er hunters de som går i par og skyter laserstråler? Isåfall, ja, de er helt forferdelige. MEn fant ut at scorpion med canistor tar de ned rimelig kjapt. Scorpion er definitivt min favoritt unit!

Ja, det er de. Syke mot tankser.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tar meg god tid. Men kan ha noe med at jeg ikke har fått spilt noe annet enn Far Cry 2 siden vennen min fikk seg LIVE(Far Vry 2 er det eneste spillet han har, så han tror det er kjempebra)

Hadde nok klart det men jeg gidder ikke bruke 2 timer på hvert oppdrag. Co-op plz.

Lenke til kommentar

Da var jeg kommet til siste oppdrag. Klarte ikke det på første forsøk, så jeg får ta det imorgen. Scarabsa fucker det til for meg hele tiden. Så tiden rant til slutt ut. 3 Vultures klarer ikke 1 scarab solo engang :blink: Hva er den beste uniten for å ta ut Scarabs? Bane 14 må da være den desidert letteste banen på hele spillet. Jeg kunne klart den på super legendary. Tidskrav oppdrag kan dra dit pepern gror. Aldri likt de og vil nok aldri det heller.

CGI snuttene mellom oppdragene på slutten er helt konge foresten. Den mellom 14 &15 er høydepunktet sålangt.

@iharal 3:

Som Laland sier, ta det med ro. Er ingen tidskrav på den banen og fienden begynner ikke å slå skikkelig tilbake før du har satt ut den 3 tanken. Oppgrader alt, og bare beskytt basen. Husk foresten å ta over de to ekstra reaktorene som er på hver side av basen din. Scorpion med canister og power turret er helt konge på den banen. Hadde nesten bare slike + luftverns tankene. Du kan trøste deg med at bane 5 var den verste og 6 den nest verste av de jeg har spilt sålangt iværtfall. Har fått gull på 2 baner på Legandary, og sølv på 2 :p

Lenke til kommentar

Okei får prøve det imorgen. Var da endelig bra det var litt utfordring i siste bane.

ODST og Grizzly her. Hawks er greit og, men de beste superunitene er de to førstnevnte.

Trår meg gjennom campaign på legendary, så bare å legge til meg som venn hvis du vil joine meg(Maury Kensei, er GT). Fikk Titan, Everything's Better With Bacon og dermed Ready for the Sequel(100%) achievementen i dag. Nå mangler bare fem stykker. To av de er disse hærsen online-rankene som tar en evighet å komme til.

Hvordan klarte du få Ready for the sequel achievementen hvis du enda ikke har fullført campagin på Legendary eller øyeste online rank?

@cerandin:

Om du liker RTS og takler å spille det på konsoll er det et godt kjøp. Har storkost meg sålangt. Kreative baner som alle har sin lille twist. Alle baner føles unike ut.

Lenke til kommentar
Hvordan klarte du få Ready for the sequel achievementen hvis du enda ikke har fullført campagin på Legendary eller øyeste online rank?

Man trenger ikke å gjøre det. Det man må ha er;

Fullføre Campaign(Champisen)

Gull uansett vanskelighetsgrad på alle levler

Alle skulls

Alle blackboxes

Å disse "utmerkelsene":

All 5 Point Campaign Specific Achievements

Titan

Halo Historian

Graverobber

Wall of Recognition

Epic Grinder

Playin’ the Field

Gallivant Around the Galaxy

Empire Builder

Alle skulls og sånt finner du guide til på nettet.

For å ta Titan så spiller du helst banen "Release"(1v1), easy, Sgt. Forge og deathmatch mot Arbiter(hvis du tar over basen ser dette ut til å være den eneste covenant-gruppa/leadern som ikke respawner hero uniten(prøvde med Prophet of Regret(?), han bare respawna hele tiden).

Tar over alle utenom motstandern din sine base. Bygger et lite defence mot han før hovedbasen hans, de attacker ikke så mye da motstandern bare. Det du gjør hele tiden er å sender ut flood på banen og dreper dem. Dette tar tid, jeg brukte 40-50 minutter på det. Når du er oppe i ca. 10 000 score(dette sees via select-knappen). Bruk dermed alle skullene dine som påvirker deg negativt før du avslutter motstandern din og du får hvertfall 20 000 i score. Mix av hornets, wolverines, grizzlys og noen få cobras utenfor alle flood spawns.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...