Gå til innhold

Halo Wars - forventninger

Dinsdale

Poll? Her også?  

1 stemme

1. 1. Hvilken Hero foretrekker du?

• Captain Cutter
      5
    • Sergeant Forge
      10
    • Professor Anders
      8
    • Arbiter
      12
    • Brute Chieftain
      3
    • Prophet of Regret
      5

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711
Hvorfor stinker jeg fremdeles online??

Jeg gjør jo alt etter boken!

EDIT: Halo Wars-boken.

Det er vel en fordel å gjøre det før boken hvis du skal vinne, ikke sant?

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er også fan av ressurser! Liker det når begge partene tenker slik - da blir det så episke syn ute på slagmarken! Tidligere idag hadde jeg to Scorpions, tre Spartans, en GOD del ODST'er og fire Vulture's mot to Scarabs. Latterlig moro å se på når de holder på! Hadde såklart tre MAC skudd i bakhånd attpåtil. B)

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Nå tror jeg hun egentlig har vært en ekte person, altså er hun ikke kunstig AI, men en lagret hjerne liksom. Men uansett så er ikke noen av karakterene i spillet så særlig likbare imo^^ Selv om historien hittil har vært spennende nok med gode filmer da.

Lenke til kommentar

Oppdrag 6 satte tålmodigheten min på prøve.

Skjul
De rushet ofte Rhinoene med Banshees, så jeg måtte ha minst to Wolverines på flere av dem. Og Hunters er seriøst umulig å drepe. De spiser opp Scorpions, det eneste som ser ut til å gjøre litt skade er Flamethrowers. Også utrolig irriterende at de kommer inn med masse Hunters og infanteri for å sperre broen når jeg flytter på en Rhino. Jeg burde kanskje fløyet dem på plass. :ph34r:
Lenke til kommentar

Jeg vet ihvertfall, at utover i spillet, så er det essensielt å bruke Pelicans mye. Fant også ut hvor vannvittig greit det er med ODST-drop, og hadde flere ganger bare ODST'er ute. Tredve i tallet. Helt nødvendig på de senere banene. ;)

Lenke til kommentar

ODST og Grizzly her. Hawks er greit og, men de beste superunitene er de to førstnevnte.

Trår meg gjennom campaign på legendary, så bare å legge til meg som venn hvis du vil joine meg(Maury Kensei, er GT). Fikk Titan, Everything's Better With Bacon og dermed Ready for the Sequel(100%) achievementen i dag. Nå mangler bare fem stykker. To av de er disse hærsen online-rankene som tar en evighet å komme til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...