Gå til innhold

Halo Wars - forventninger

Dinsdale

Poll? Her også?  

1 stemme

1. 1. Hvilken Hero foretrekker du?

• Captain Cutter
      5
    • Sergeant Forge
      10
    • Professor Anders
      8
    • Arbiter
      12
    • Brute Chieftain
      3
    • Prophet of Regret
      5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Såpass ja. Spiller du på normal også?

Lurer på hvordan den er på Legendary isåfall.

Må si jeg er imponerte over oppdragene. Alle sålangt har hatt sin egne lille twist, og virker unik på sin egen måte.

Nei, spiller på latterlige Easy, men alikevel sliter jeg.

Tror jeg bør tenke litt på strategien min, har ikke spilt RTS siden AOE2 kom ut, og det er jammen meg lenge siden.

Lenke til kommentar
Er det ikke bare å spille Coop da om det er så forferdelig vanskelig?

Nei. Vil klare det selv. :ph34r:

Oppdrag 6:

Skjul
Jeg klarer å plassere ut de tre første, men når det kommer locusts er jeg ferdig. Jeg tror det lønner seg å vente litt med å angripe den fjerde posisjonen og sørge for at man har en sterk nok hær først. Hvis ikke kontrer de deg i hundre og helvete.
Lenke til kommentar
Skjul
Jeg tok den banen VELDIG rolig. Husk å ta over de to reaktorene som ligger like rundt basen. Er bare å sende infanteri inn i de. JEg oppgraderte "alt" før jeg satte igang. Få spartans til å ta over fly når de kommer. Disse blir så godt som aldri skutt ned og blir rank 5-6 kjapt. Da gjør de rikelig skade. Oppgrader turrets så de kan beskytte basen alene. Jeg tok de to siste plassene i samme slengen jeg. Hadde en stor hær og bare doste ned de 3 outpostene de har på høyresiden der, så var det bare å kjøre inn med plasma tanks. Synes det var ett lett oppdrag, dog litt langdrygt for min del. Gz med bane 5 foresten :p Det var mer som et mareritt en stund.
Lenke til kommentar

Kom til oppdrag 8 nå og fant ut jeg skulle feire at jeg var kommet halvveis med et par kamper online.

Tok 2 kamper, begge endte med at mostanderen resigna før jeg i det hele tatt fant han. Ikke det at de hadde hatt noen form for mulighet til å slå meg, da jeg nesten hadde cappa base nr 3 og de fremdeles holdt på med første.

Må vel kanskje gå noen ranks opp før jeg møter på noen som kan spille tydeligvis.

Lenke til kommentar
Kom til oppdrag 8 nå og fant ut jeg skulle feire at jeg var kommet halvveis med et par kamper online.

Tok 2 kamper, begge endte med at mostanderen resigna før jeg i det hele tatt fant han. Ikke det at de hadde hatt noen form for mulighet til å slå meg, da jeg nesten hadde cappa base nr 3 og de fremdeles holdt på med første.

Må vel kanskje gå noen ranks opp før jeg møter på noen som kan spille tydeligvis.

Det er helt utrolig hvor dårlige folk i lav rank er. Jeg er 21 i truskill nå, møter ganske hard motstand til tider.

Lenke til kommentar
Hvor finner jeg online statistikken min? Har vunnet 3 nå,men finner jo ikke de statsene noen plass. Får jeg ikke seieren når de resigner?

Gå inn i MP menyen, så går du inn på leaderboards. Velger riktig innstilligner (2vs2, 1vs1 osv) så trykk Y for å endre filter så ser du antall spilte spill og antall seire

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...