Gå til innhold

Halo Wars - forventninger

Dinsdale

Poll? Her også?  

1 stemme

1. 1. Hvilken Hero foretrekker du?

• Captain Cutter
      5
    • Sergeant Forge
      10
    • Professor Anders
      8
    • Arbiter
      12
    • Brute Chieftain
      3
    • Prophet of Regret
      5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde vel samme opplevelsen som Gormers jeg også, men idag trengte jeg bare to forsøk på oppdrag 5. Viste seg jo at oppdraget var sinnsvakt enkelt hvis du kom deg forbi første bølge. Også veldig viktig å rushe opp til plasmakanonen med engang du har kommet deg til krateret ditt. Får du opp begge basene er det enkelt.

Så var det oppdrag 6

Skjul
Virket veldig enkelt i starten,men tar seg kraftig opp mot slutten. Klarte å få opp de 4 første, men ble overkjørt på den siste. Pokker jeg savner muligheten for å lage grupper. Har bare prøvd engang og banen tok LANG tid. iværtfall for meg som liker å oppgradere det meste først.
Lenke til kommentar

Hvis noen vil spill Co-op nå og dagene, kanskje ukene fremover er det bare å legge til meg.

GT: Maury Kensei

Edit: Forresten må jeg spørre, har jeg krav på de 12 måndene med Live nå? Det sto der når jeg bestilte Limited Edition, men fikk ikke det med. Bare å sende mail, eller hur?

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Du får slutte å ringe 820 nummer Lakus :p

Klarte oppdrag 6 på 2 forsøk, var igrunn rimelig enkelt.

Noen som har klart oppdrag 7?

Skjul
Lurer på hvor lang tid man har før scaraben bryter ned muren foran basen? På første forsøk virket det som jeg hadde evigheter med tid, men ga skikkelig gass på forsøk 2. Pussig nok virket det som scaraben brøt ned muren MYE tidligere. Er det noe som trigger når han begynner å skyte ned den forbaska muren? Hadde tilogmed tatt ned de fleste kraftstasjoner på rekord tid og tenkte resten ble som en tur i parken. Den gang ei.
Lenke til kommentar

Jeg kan virkelig ikke skjønne hva du gjorde bedre enn meg :huh:

Jeg hadde faktisk flere resources enn deg og tre baser som alle var fullt oppgradert, med alt mulig rart, men likevel i kamp så klarte jeg å ta to-tre units mens du tok sånn ca. 30 <_<

Menmen jeg skal nok komme sterkt tilbake

Skjul
:ph34r:
Lenke til kommentar

Må jo vite hva du skal bruke hver tropp til. F. eks at du bruker warthogs hvis du ser at fienden har ground units. Stein-saks-papir regelen gjelder, altså at noe er sterkere mot en ting men svakere mot noe annet (men det her vet vel alle). Ikke det at jeg er så flink eller kan noe av det her heller :p

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2

Pengene eg betalte for Halo Wars ble satt inn på kontoen min igjenn av mpx nå :S

Og 12 måneders gold er på vei i posten. jaja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...