Gå til innhold

Halo Wars - forventninger

Dinsdale

Poll? Her også?  

1 stemme

1. 1. Hvilken Hero foretrekker du?

• Captain Cutter
      5
    • Sergeant Forge
      10
    • Professor Anders
      8
    • Arbiter
      12
    • Brute Chieftain
      3
    • Prophet of Regret
      5

Anbefalte innlegg

Vel klarte endelig bane 4, det tok sin tid. Klarte det på dagens 3 forsøk. Hadde full kontroll de 2 første forsøkene, men når jeg ikke får beskjed om at flyene er under angrep før de er pinneved og game over gikk det dårlig. Elendig dårlig med advarsler om angrep. Dessverre var banen etter enda verre.

Noen som har klart den? Makan til rushing man får fra AI så snart basen er oppe er helt forbanna utrolig. Lag base i et krater så de får høyde fordeler fra alle sider var jo en kjempe ide. Aaargh. Dette spillet frustrerer meg allerede fra dag 2. Så kom med taktikker folkens. Prøvde å ta det rolig frem til basen, men det hjelper ikke. Cov basen er på timer så den starter til samme tid uansett. Hvordan bygger dere basen fra starten av? Kjører alltid på med 2 SP, Bar og så base upgrade. Følger på med 1 SP og en reactor. Noen som har bedre forslag til start av base?

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke klart den enda jeg heller. Men jeg ville ha klart den (på heroic), hadde det ikke vært for

Skjul
den missilgreia som ligger litt ovenfor. Du MÅ ta den ned så fort som mulig, men den tåler en del. Du har muligheten til å bygge en annen base der også (hvor den greia er), men det forsøket der gikk dårlig. Selv hadde jeg bare en reactor og tre suppliers. Hvis du klarer å ta den ned bør du vel få alle tilbake og marines og spartans i de barrikadene. Hvis jeg hadde bygd 4 turrets med upgrades før jeg dro og ødela den missilgreia så hadde jeg kanskje klart det og kunne ha bygget en base til.
Lenke til kommentar
Har ikke klart den enda jeg heller. Men jeg ville ha klart den (på heroic), hadde det ikke vært for
Skjul
den missilgreia som ligger litt ovenfor. Du MÅ ta den ned så fort som mulig, men den tåler en del. Du har muligheten til å bygge en annen base der også (hvor den greia er), men det forsøket der gikk dårlig. Selv hadde jeg bare en reactor og tre suppliers. Hvis du klarer å ta den ned bør du vel få alle tilbake og marines og spartans i de barrikadene. Hvis jeg hadde bygd 4 turrets med upgrades før jeg dro og ødela den missilgreia så hadde jeg kanskje klart det og kunne ha bygget en base til.

Skjul
Jess har forstått at jeg må ta den forbanna kanonen ned. Den har en stygg uvane å ta knekken på barracksen om den får stå urørt. Prøvde å rushe den så snart jeg var fått basen stablet, men det funket dårlig. Kommer selvfølgelig en haug med andre mot min base så snart jeg har sendt en gruppe nordover. Jeg sliter mest med den tankssakene som meier ned soldatene på utrolig lang avstand. Jeg har ikke sjangs i havet å få de ned. Infanteriet gjør jo null skade på de så snart skjoldet er nede (om jeg ikke får researchet RPG, men har ikke tid til det). Har en plan om å bare ha soldater i barrikadene for å dra unna ild (siden det virker som AI er fastlåst på target når de først har fått en), å så løpe gjennom med spartans å ta tanksene som står i bakkant, men ble for frustrert nå til å prøve igjen. Jeg HATER foresten de 2 tullingene som løper sammen og skyter laser stråle. Den uniten er muligens øverst på min hatliste så langt :p

Dette er et utfordrene spill :mellow:

Edit: Trenger foresten noen for OMG BFF FTW achievmenten :lol:

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar
Skjul
Jeg setter av han heroen til å plukke opp ressurser langs veien. Samt jeg lar den store tanken bli i bakgrunnen. Kjøretøy blir jo regelrett slaktet av den uniten som skyter laserstråler. Jeg sender kun in fotsoldater, og i fremste linje spartans, går rett for sniper uniten, så fotsoldatene og sist de forbanna laserstråle dudsa, siden de gjør minst skade på fotsoldatene mine.

SKAL klare den forbanna banen idag, mulig det blir en lang natt.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2

Der fikk eg mail fra mpx om at 12 månederes gold er sendt i dag. Uten frakt kostnader eller noe.

Mpx, virkelig en butikk av sine ord! <3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...