Gå til innhold

Halo Wars - forventninger

Dinsdale

Poll? Her også?  

1 stemme

1. 1. Hvilken Hero foretrekker du?

• Captain Cutter
      5
    • Sergeant Forge
      10
    • Professor Anders
      8
    • Arbiter
      12
    • Brute Chieftain
      3
    • Prophet of Regret
      5

Anbefalte innlegg

Skjul
Må gjerne spille sammen; men fransklekser først. :(
Kan forsåvidt si det her også:

Når du har fått bygd den første basen, send tre horneter til hvert av skipene (1 og 2). Etterhvert som du får ressurser og enheter, så setter du så oppgraderte marines som mulig i alle tårn de kan gå inn i. Det er utrolig kapable når de har Rocket Launcher og Medic! :)

Skjul
Jeg satte inn oppgraderte marines i de tårna ja, tenkte det ville være perfekt hjelp der oppe. Det var da jeg holdt på med det, eller angrep alien basen lenger til siden, at jeg tapte på to sec liksom^^ Men har de (eller hornets), noen form for repareringsmulighet slik at jeg kan reparere de flya?

Gamertagen min er som står under i signaturen, altså "Gormers" :)

Trykk på D-PAD opp, så får du opp en meny. Velg valget til høyre for å helbrede alle kjøretøy, bygninger og enheter innenfor en viss rekkevidde. :)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke det. Man kan velge "alle enheter", hver enkelte kjøretøygruppe, "male" bakken og alle lokale enheter(de som er på skjermen). Funker fett nok, men enkelte ganger blir det bra hektisk! Men nå er det vel sånn det skal være! :lol:

Lenke til kommentar

Skulle gjerne kunne markere enheter og gjøre de til en gruppe, ja.. Har ikke funnet noe som LT(left trigger) brukes til enda. Noen som har gjort det? Den kunne man jo ha sirkulert imellom grupper med, slik RT går igjennom enheter.

Lenke til kommentar

Det finnes en "Legendary" vanskelighetsgrad i fullversjonen? Heroic er så lett, jeg gruser den hver gang. I stad lekte jeg bare og fikk alle units drept kun for å bygge opp en hær med bare Vultures. Det var gøy. ^_^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...