Gå til innhold

Halo Wars - forventninger

Dinsdale

Poll? Her også?  

1 stemme

1. 1. Hvilken Hero foretrekker du?

• Captain Cutter
      5
    • Sergeant Forge
      10
    • Professor Anders
      8
    • Arbiter
      12
    • Brute Chieftain
      3
    • Prophet of Regret
      5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-o2Xgh2
Fikk mail fra mpx nå om 12 måneders gold:

Heisann,

Vi må dessverre informere om at det var en feil i informasjonen på dette spillet og hva som fulgte med. Vi jobber nå mot Microsoft for å finne en løsning på dette slik at vi kan levere det vi har lovet. Jeg håper og ber om tålmodighet inntil vi har en løsning i boks. Vi skal ha en løsning på dette i løpet av få dager og da kommer jeg tilbake med bekreftelse om utsending av mangler i pakken du har kjøpt.

Beklager dette på det sterkeste.

min Halo Wars limited edition avbestillte eg egentli, men stå at den ble sendt i dag. ikkje vet eg :p

Kaster denne over på denne siden.

Endret av Slettet-o2Xgh2
Lenke til kommentar

Aiaiaiai, har akkurat spilt en kamp. Spilte mot en idiot som sa at han hadde spilt 5 kamper og aldri tapt, og det drev han og skrøt av. Da var det deilig å knuse ham med 2 scarabs og eide han lille nooben som bare hadde noen få marines og et fly :D

Lenke til kommentar
Aiaiaiai, har akkurat spilt en kamp. Spilte mot en idiot som sa at han hadde spilt 5 kamper og aldri tapt, og det drev han og skrøt av. Da var det deilig å knuse ham med 2 scarabs og eide han lille nooben som bare hadde noen få marines og et fly :D

2 Scarabs ja.. Da hadde du ikke mange andre enheter ;)

Lenke til kommentar
Til dere som kjøpte Halo wars collecters edition ra MPX fikk dere 1års live? Tenkte jeg skulle kjøpe det men nå ser jeg at de har tatt vekk et års live fra inholde i pakken...

Du er nok for sent ute hvis du vil ha det. ;)

Lenke til kommentar
Men ffs a! Har noen et tips til hvordan man tar fjerde mission? JEg har samlet et dusin blanda militær ved flyet jeg skal beskytte (da de andre forsvinner så fort), men likevel så sprenger de...

Nummer 3 sprenger uansett. Nummer én og to setter du halvparten av enhetene dine hos hver; bygg opp medium-turrets på base(ne).

Lenke til kommentar

Det første du sa der har jeg skjønt^^ Hvordan jeg har gjort det: Har veldig mange tropper sendt til den siste (lagret spillet slik). Og si, to bansheer, er alt som skal til så mission over etter et par sec :S Har satt flagget der, men virker som at jeg absolutt ikke kan til noen tid ta synet vekk derfra, da troppene ikke virker så alt for flinke til å angripe noe som ikke skyter med en gang på dem. Så jeg får vel bare la være å følge med på basen og det som skjer der oppe...

Men det var bra tips.

edit: game sammen ;)

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Må gjerne spille sammen; men fransklekser først. :(

Kan forsåvidt si det her også:

Når du har fått bygd den første basen, send tre horneter til hvert av skipene (1 og 2). Etterhvert som du får ressurser og enheter, så setter du så oppgraderte marines som mulig i alle tårn de kan gå inn i. Det er utrolig kapable når de har Rocket Launcher og Medic! :)

Lenke til kommentar
Må gjerne spille sammen; men fransklekser først. :(

Kan forsåvidt si det her også:

Når du har fått bygd den første basen, send tre horneter til hvert av skipene (1 og 2). Etterhvert som du får ressurser og enheter, så setter du så oppgraderte marines som mulig i alle tårn de kan gå inn i. Det er utrolig kapable når de har Rocket Launcher og Medic! :)

Skjul
Jeg satte inn oppgraderte marines i de tårna ja, tenkte det ville være perfekt hjelp der oppe. Det var da jeg holdt på med det, eller angrep alien basen lenger til siden, at jeg tapte på to sec liksom^^ Men har de (eller hornets), noen form for repareringsmulighet slik at jeg kan reparere de flya?

Gamertagen min er som står under i signaturen, altså "Gormers" :)

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...