Gå til innhold

Halo Wars - forventninger

Dinsdale

Poll? Her også?  

1 stemme

1. 1. Hvilken Hero foretrekker du?

• Captain Cutter
      5
    • Sergeant Forge
      10
    • Professor Anders
      8
    • Arbiter
      12
    • Brute Chieftain
      3
    • Prophet of Regret
      5

Anbefalte innlegg

Hei.

Dere som bestiler limetid edition av Halo wars kunne en av dere tenke dere å dele koden til Halo 3 Mythic map packen med meg. Jeg elsker Halo 3 og jeg vil gjerne ha mapsa men Halo wars falt ikke i smak hos meg. Jeg spiller Halo 3 daglig så viss en av dere vil så send meg en PM.

Takk

Hvis du overfører 10 millioner dollar til en bankkonto i Sveits.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må innrømme at jeg ikke har opplevd noe lignende hos mpx.no noen gang. Min ordre har hatt bekreftet leveringsdato siden 23.02.09, men den har blitt endret hver eneste dag. Nå står det bekreftet dato 28.02.09, men den blir vel neppe sendt avgårde idag på en lørdag. Vi får se hvordan det går til uka.

Det er også forøvrig helt utrolig at det står en lagerstatus på 20+ når så mange har fått leveringsutsettelse på mail?! :blink:

Den vanlige utgaven av Halo Wars kommer derimot ikke på lager før 06.03.09 ifølge nettbutikken.

Lenke til kommentar
Må innrømme at jeg ikke har opplevd noe lignende hos mpx.no noen gang. Min ordre har hatt bekreftet leveringsdato siden 23.02.09, men den har blitt endret hver eneste dag. Nå står det bekreftet dato 28.02.09, men den blir vel neppe sendt avgårde idag på en lørdag. Vi får se hvordan det går til uka.

Samme hos meg. Den datoen blir jo aldri blå heller.

Lenke til kommentar

Jepps. Bygger alltid vannvittig med ressursenheter, og tar kontroll over alle Forerunner enheter. Sitter ofte med godt over 10.000. Problemet er det at de tar opp så mange trope-plasser. Er det ikke 15/16 for èn scarab? Hadde også utvidet alt jeg kunne, så var litt kjedelig det.. menmen! Moro nok! :D Gleder meg til ordentlige 3v3 kamper!

Lenke til kommentar

Avgangsfag, ja. Den forbanna geografien.

Lakus var også ivrig på forum-match i Halo Wars. Han ville på UNSC, det vil jeg også. Han fyren i rullestol er tapersk nok til at jeg holder meg langt unna Covenant.

Endret av drugiS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...