Joachim_F Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Telltale vil lage episodebaserte Wallace & Gromit-eventyr for Xbox 360. Les mer Lenke til kommentar
Dr3as_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Dette tror jeg må prøves, høres arti ut Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Dette var et passende konsept for telltale å lage spill av da Men jeg håper de fortsetter med Bone Lenke til kommentar
Gusj_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ville heller sett det komme til Wii enn 360, men er likevel glad for at Telltale er villig til å utvikle for fleire platformar. Trur eg kjem til å skaffe meg PC-versjonen, men det vil vise seg. Lenke til kommentar
Rompetaske_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 wallace and gromit gleder meg ! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 hehe... dette hørtes gøy ut! Ville jeg veldig gjerne like å sette fingrene mine i.. Wallace and Gromit i Banjo -stil!? Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Gleder meg enormt til dette! Bra de utvikler det til andre platformer enn PC også, så de tjener mer penger. Jeg kommer uansett til å kjøpe det til PC. Lenke til kommentar
pululf_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Wallace og gromit er morro! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hehe de to der e rjo geniale da:-) Gleder meg, skal i hvertfall prøves da!! Det er helt sikkert!! hehe onkle ungen min elsker dem når de går på tv!! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Rått! Dette kan bli skikkelig artig! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ingen PSN/WiiWARE? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Dette gleder jeg meg sinnsykt til!! :wub: Lenke til kommentar
Pabombo Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Med tanke på at serien her utrolig genial håper jeg dette blir like genialt! Men vurderer nok ikke å skaffe meg det før den blir platinum - har for mange andre prioriteringer! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Tror ikke dette blir så veldig kult.. Naahh,., skeptisk Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg tror forresten jeg leste dette for noen måneder siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå