Gå til innhold

Bærbar til spilling

Cleaf

Anbefalte innlegg

Jaja, da var det på tide å bytte ut den stasjonære med noe mer flyttbart. Jeg er ikke en sånn seriøs gamer, men jeg liker å spille en del... Da jeg ikke spiller de mest krevende spillene så er det ikke så veldig høye krav.

Som oftest setter jeg meg ned med:

WoW:Wotlk

CS:S

Farcry2

CoD 4/5

Tror dere at denne drar spillene på OK grafikk settings og FPS?

Burde vel klare WoW på nesten fullt iallefall, shadows er ikke viktig når det kommer til WoW.

Link gjerne andre, men jeg vil helst ha over 16" skjerm. IKKE stasjonært. Den kommer ofte til å være tilkoblet eksternt tastatur og mus + en 22" skjerm jeg har fra før. Store høyttalere med det. -- Ikke interessert i Lenovo.

Budsjett: 7000-8500,-

Takk :)

Endret av Cleaf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nåja, den gjør det vel bedre enn den jeg har nå... AMD Athlon 64bit 3500+ single core 2,2ghz LOL ... xD

Poenget er at min PC klarer 16fps stabilt på medium settings på Farcry 2... Da den ikke har den beste maskinvare:

4gb pc4200 RAM fra crucial

AMD Athlon 3500+ 2,2ghz

nVidia GeForce 8600gts

(Ræva harddisk som gjør unna 11mb/s)

Så ja... Det kan BARE bli bedre enn det det er nå xD

Men men, kjører jo alt på 1680x1050 settings da :p

Lenke til kommentar

Jeg har dårlig erfaring med Acer som overoppheting, dårlige taster, fullt i bloatware osv. Men Lenovo er min værste erfaring, gjett hvilket merke vi har på skolen som går i stykker hver andre måned... Skjermen blacker... Batteriet slutter å funke... Min har vært på reparasjon 4 ganger siden jeg begynte på vgs 2008, og jeg skal aldri ha lenovo igjen altså...

Acer har jeg kjent mange med samme problem, men nå er jo det en stund siden. Er vel ikke mye mer performance på acer aspire 6935g da skjermkortet yter mindre enn FSC sin?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...