mongobarnet Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Heisann folkens, har en Lenovo brbar med crap mobile intel express chipset family "grafikk kort", 3 gig ram mitt spørsmål: lasta ned cs:S noen måneder siden og det lagga noe men var helt klart spillbart! de fleste spill fungerte helt OK, ikke no spess bra men uten kraftig lagg, formaterte pcn noen dager siden og lasta ned CSS igjen og nå er det ikke i NRHETEN av spillbart engang!! hadde ikke gjort neo som helst spesielt (som jeg kan huske ihvertfall) for å forbedre lagg eller noe som helst før jeg formaterte, noen som har noen hint/triks eller løsninger? har googla dette på engelsk og norsk og finner virkelig ikke noen som helst hjelp! har prøvd å defragmente CSS og har prøvd en mange forskjellige tips, beste hadde vrt om noen hadde opplevd noe av det samme og har en løsning! si ifra om dere trenger flere opplysninger! btw er ikke noe galt med internett tilgang, har helt fin rask internett (kabel og trådløst..) edit: til Bjohansen Vet godt at lagg = internett men nå til dags sier vel alle lagg når spill går sakte/hakker. Nei har ikke prøvd å innstalere driver til kort, hvordan hvor? skal seff prøve å google meg frem når jeg er hjemme fra jobb men sier IKKE nei takk til noen retningslinjer!! har ikke mye peiling så om noen bare kunne guidet meg til en guide eller evnt guidet meg gjennom denne posten hadde jeg vært evig takknemlig. Endret 5. februar 2009 av jebus89 Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Får starte med litt kritikk. lag = internet Så over til topic: har du prøvd å installere drivere til skjermkort etc? Lenke til kommentar
mongobarnet Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) up har edited tittelen og svart i post 1 btw kanskje nok en teit tittel fra min side, pcn er ikke laget for spill som dere kanskje skjønte mht. grafik kortet osv.. men rart at CS ikke lagga før men gjøre det nå :S akkuratt lasta ned HL2 ep 2 i tilleg. me want to play men det lagger ut av en annen verden... rart btw noen smart måte å få opp FPS på eller er det i ren sammenheng med grafikkortet? btw 2: om dette hjelper da.. lasta ned CS:S og det gikk ikke noe særlig så kjøpte 3 gig ram istedenfor den 1gb jeg hadde og det fungerte bedre... men har jo 3 gb nå¨så skjønner ikke helt... tusen takk Endret 5. februar 2009 av jebus89 Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Oppdater drivere. http://www.lenovo.com/no/no/index.html Finn pcen din, last ned drivere. Lenke til kommentar
mongobarnet Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 righhht, tusen takk Bjohansen ! får prøve ut dette når jeg kommer hjem jeg da! Lenke til kommentar
mongobarnet Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 okay oppdatert driver osv og CS:S funker!! hurra hehe men half life 2 ep. 2 fungerte rundt 50-60% med alt på lavest mulig grafikk, hakka fortsatt myyee spess i vann og når jeg ser opp mot himmelen, tror det blir litt for mye for pcn.. men er det noe mer jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det er nok ikke stort mer du kan gjøre... HL2 ep2. er tungt for grafikkort... Min nye "gaming" laptop Asus G1sn er blitt pensjonert til fordel for min 4år gamle stasjonær pc til spilling... Lappis funker bare ikke ti lspill før man kommer opp i 14.000 +... Asusen min spillte Left 4 Dead på medium/minimum med 15-20fps, å den kostet 12.000 Lenke til kommentar
mongobarnet Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 ugh får bare face it at jeg ikke får spilt noe HL de neste årene så lenge ijeg ikkefår en ny pc jeg da takk for raske svar folkens om noen har noen tips anyways for å få opp FPS / mindre hakking / mindre hakking med høyere res. og details osv.. så bare kast dem ut her! takk folkens! btw husk jeg er ikke så bveldig god med pc så forklar nøye hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå