Gå til innhold

Xbox 360 Pal 50/60

Anbefalte innlegg

Hei

Har nettopp kjøpt Xbox 360 Arcade. Når jeg skal prøve de medfølgende spillene får jeg feilmeldingen: "This game does not support PAL-50. Please change your display settings to PAL-60....." Dette gjør jeg, problemet er da at bildekvaliteten faller drastisk. Er dette mulig å fikse? Finner ikke noen innstilling for PAL-60 på TVen. Må jeg kjøre i PAL-60 for å spille Xbox360?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Støtter ikke PAL50? Har du ikke HDTV? Merkelig at det ikke støttes. :S Fleste HDTVer tar 60hz uten problem, og en god del ikke-hdtv gjør også det. 50hz er derimot standarden her i Europa. 60 er standarden i Amerika og andre kontinent, men mener at det for tiden ikke skal spille noen rolle fordi de fleste nyere tver har støtte for begge?

Hvilken TV har du?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg har samme problemet med de spillene som fulgte med og TVen vår har ingen god manual, så vi får ikke stilt på det. Men det er kun arcadespillene det gjelder med, GeoW2, Flatout, Burnout osv funker flott. Hvilken type TV er det du har?

Lenke til kommentar

TVen er en Samsung 32-tommers LCD-TV fra 2007. Husker ikke modellbetegnelsen i farten, men står HD-ready på den. Kobler til med den medfølgende komposittkabelen. Tenker å gå til innkjøp av HDMI-kabel.

De spillene som leverte feilmelding: Arcade-spillene og Sonic Tennis. Ikke de jeg kommer til å spille mest tenker jeg...

Lenke til kommentar

Du tenker på komponent, og ja komponent kan overføre HD. Om du har valget så kjør på med HDMI uansett. De fleste 360spill krever PAL-60, du vil se dette merket på coveret.

Som nevnt, 100lapp på Clasern. Digitalt er digitalt, så ikke kjøp den "offisielt støttede" selv om den ikke koster så veldig mye mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...