Joachim_F Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Populære Stardock har startet nytt studio, som utvikler et rollespill. Les mer Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Brad Wardell for president! Liker veldig godt idealene hans. Spesielt Bill Of Rights Initiative. Ser også frem til Elemental: War of Magic. Birger Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Virker som Stardock jobber på spreng. De har så mange prosjekter, både ferdige og uferdige. Flott at de gjør dette. Bruker stadig vekk programvare fra dem. Elemental: War of Magic er noe jeg ser fram til, også. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg digger disse utviklerene :wub: De lager sinnsykt engasjerende spill! Gleder meg veldig til Elemental: War of Magic Skal forsøke å bli med på betaen i sommer. Lenke til kommentar
Gusj_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hadde stor tvil mot Stardock som spill-utvikler for eit par år sidan, men vart konvertert så snart eg såg Sins of a Solar Empire. Sins var ei åpenbaring og no gledar eg meg til å sjå dei nye spela deira, Har troa på Elemental, og er sikker på at det nye rollespelet vil sparke rumpe også. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Har kjøpt en god del av spillene fra Stardock, og med Impulse har de langt bedre muligheter til å få ut spillene til kundene. Pluss at de bruker dollar istedet for euro til pris, såklart. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hadde stor tvil mot Stardock som spill-utvikler for eit par år sidan, men vart konvertert så snart eg såg Sins of a Solar Empire. Sins var ei åpenbaring og no gledar eg meg til å sjå dei nye spela deira, Har troa på Elemental, og er sikker på at det nye rollespelet vil sparke rumpe også. Galactic Civilizations var og er vel et nisje produkt. Stardock har vel satset hard på 4X-sjangeren. Aldri forstod den egentlig. Birger Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Om det vil minne litt om KotOR er det ingen tvil om at jeg hvertfall skal gi spillet en sjanse - uansett hva slags kritikker det får! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Galactic civilization 2 endless universe er knalltøft! Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Må innrømme at Stardock har stjåle ein del veker av livet mitt. GalCiv spela kan bli litt for repetitive til tider, men ellers er det fantastisk morro, og SoaSE var rett og slett fantastisk. Spelte det mot venner i fleire veker. Håper virkelig dei støtter videre-utvikling av SoaSE og innholdet (manglet skikkelig single-player story då...). Dei har ihvertfall ikkje skuffa endå, og GalCivII's mulighet til å mekke eigne skip var så rått. Fly rundt i skip ein sjøldigger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå