Habitats Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Dere må bare forstå at det er ingen konkurranse dette her. Har sett en tendens til at enkelte her inne poster bare for å poste. Uten å egentlig legge til noe konstruktivt. Men for all del. Så lenge dere holder dere unna "helt enig med han over." , uten at dere egentlig sier hvorfor osv, så har jeg ikke noe imot at folk holder forumet gående. Men kvalitet fremfor kvantitet folket ! edit: Kan også legge til at jeg har sett en utrolig aktivitet i enkelte tråder (som regel av de samme brukerne), men så fort tråden eventuelt blir flyttet til småprat (hvor det ikke er noen postcount) så slutter de plutselig helt. Kanskje forumet rett og slett ikke burde hatt postcount i det hele tatt Endret 5. februar 2009 av Habitats Lenke til kommentar
KimS Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg føler meg litt i samme situasjon som Riot selv, og de andre med høy postcount for den saks skyld. Jeg har også lang fartid på diskusjon.no, men har langt ifra vært noen aktiv poster der og en langt lavere snitt på hvor mange poster jeg har postet hver dag og slikt. For meg er det litt det at jeg fikk litt giv til å være aktiv nå som det kom ett nytt forum og ville være med på å bygge opp dette på en best mulig måte. Tør neste påstå at jeg fikk en genuin interesse for å bidra til gamer.no, slik at de skulle komme fort tilbake. Derfor har vel mesteparten av mine innlegg funnet veien til tilbakemeldinger. - My two cents om saken Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Merker at man har en svært lite økende postcount om man kun poster i puljer. Må være aktiv konstant. Birger Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Vel, jeg har mine søvnproblemer men jeg bidrar da godt i kategorier med postcount. Selv holder jeg meg mest til Småpratforumet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Dette er ikke noe uthenging, men det er greit å vite at når han slutter å lurke så kan vi vente oss par tusen poster i døgnet? Bare jeg som synes det var et merkelig utsagn med tanke på at det er brukere som Riot og MindTooth som gjør at vi kan vente oss et par tusen poster i døgnet? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Vel, jeg har mine søvnproblemer men jeg bidrar da godt i kategorier med postcount. Selv holder jeg meg mest til Småpratforumet. Du har 161.45 innlegg per dag, hvordan er det mulig? Du må jo sitte her konstant 24/7 Endret 6. februar 2009 av Elensar Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Neida. Jeg sover som alle andre, men på andre tider. Når jeg står opp er det 9 sider med innlegg og jeg svarer i tråder som er relevant innenfor min interesse (forutenom Småprat, der kan det gå i tull). Tar meg som oftest en time å komme igjennom alt fordi folk poster konstant og de 9 sidene kan fort bli lengre (og jeg tror 9 er maks - at det skal være mer). I motsetning til andre. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg har også søvnproblemer. Har sittet på forumet i to døgn nå. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Har selv blitt veldig var at når jeg kommer inn, har jeg tid til å se gjennom alle innleggene. Birger Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Har passert over 200 poster nå, og de fleste inneholder vel brukbart innhold Dette er første gangen jeg har brukt et forum, og jeg synes det er ekstremt morsomt. Man møter mange nye folk som har sine egne meninger og innspill om forskjellige saker. Takker for alt så langt folkens, ser fram til et videre forumsamarbeid med dere! Nesumar Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg syntes dere burde bremse ned på inleggs skrivingen nå. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Loli er så koselig han altså Try stop me, sier jeg bare ! Nesumar Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg syntes dere burde bremse ned på inleggs skrivingen nå. Sier brukeren med nest mest innlegg på hele forumet :rolleyes: Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Mon tro hvor lenge de holder ut... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Se på Siste Orde V1... for to dager siden hadde jeg flest poster i den med 20 poster med enn nestemann på lista. Nå har plutselig Riot over 120 innlegg i tråden. Er ikke sunt Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Until Death Tear Us Apart Er det ett sted hvor man kan se hvem som har flest inlegg? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Members -> total posts -> decending -> Go Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Tror denne tråden har utøvd sin misjon. Intet nyttig som kommer frem i de siste postene, bare småprat, og det kan dere bruker Siste Ordet 1 til. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg