Gå til innhold

400 poster på 48 timer

EssspeN

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke engang rukket å skrive min første post her før enkelte har pasert 400 på 48 timer??

Det som var litt vittig var at jeg sjekket profilen for vedkommende og der sto det på info om seg selv

"Hei hei!

Kar som er 19 fra Bergen. Har en grei interesse for spill, dog jeg lurker mer enn jeg poster på forumet. Håper du ser meg i en tråd og kommenterer flatt ut på en konstruktiv måte!

--------------------"

Dette er ikke noe uthenging, men det er greit å vite at når han slutter å lurke så kan vi vente oss par tusen poster i døgnet? :)

Bra å se at folk er skrivelystne på det nye forumet ivertfall.

EDIT: Ser at denne her kunne vært posta i SMÅPRAT . sorry

Endret av EspeN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er mer en kopi av hva som tilhører gamle Gamer.no. Jeg har vært medlem der siden 2006 og har bare rundt 260 innlegg totalt på hele diskusjon.no. Det har seg slik at jeg ikke har hatt tid til å lage innlegg og har forholdt meg til diverse engelskspråklige forum inntil nå, ettersom de to jeg har hengt på er lagt ned.

Synd at du skal mislike det at jeg deltar med spørsmål og svar på spørsmål folk har rundtom. :)

Lenke til kommentar
Dette er mer en kopi av hva som tilhører gamle Gamer.no. Jeg har vært medlem der siden 2006 og har bare rundt 260 innlegg totalt på hele diskusjon.no. Det har seg slik at jeg ikke har hatt tid til å lage innlegg og har forholdt meg til diverse engelskspråklige forum inntil nå, ettersom de to jeg har hengt på er lagt ned.

Synd at du skal mislike det at jeg deltar med spørsmål og svar på spørsmål folk har rundtom. :)

Han mener det sikkert ikke negativt. Jeg fikk også en skikkelig wow. så mange poster opplevelse når jeg så at det er flere her med 3-400 poster.

Men jeg ser positivt på det. Tenker at det er bra at noen bidrar vertfall.

Så fra meg kommer det ikke annet en skryt. Stå på folkens :]

Lenke til kommentar
Kan vel si at noen av postene til Riot og meg kanskje ikke er av beste sorten. Men må bidra litt.

Birger :)

Dette kan hende, men ikke alle innlegg MÅ være to paragrafer lang og fjorten setninger i hver med både uthevet tekst og forskjellige størrelser. :) Det har man blogg til.

Lenke til kommentar
Dette kan hende, men ikke alle innlegg MÅ være to paragrafer lang og fjorten setninger i hver med både uthevet tekst og forskjellige størrelser. :) Det har man blogg til.

Men alle poster bør uansett ha noe for seg. Ikke bare et smilefjes :)

Lenke til kommentar

Stiller meg bak Shicca her ja. Ser mange som poster de er enige, uten noe mere utfyllende. Greit at de faktisk deltar i diskusjonen.

Birger :)

Lenke til kommentar

Men alle poster bør uansett ha noe for seg. Ikke bare et smilefjes :)

Kan garantere at jeg ikke bare har et smilefjes eller smilefjes + et ord, ei heller bare et bilde. :p Har som regel et spørsmål, kommentar eller svar.

Vi holder oss innenfor retningslinjene, håper jeg.

EDIT :Ei heller "Enig" uten noe mer utfyllende, har vi lagt ut. Bedre vet vi, eller hva, Birger Bie? Og selvfølgelig må jeg være på defensiven for oss litt høyere på "spamlisten". :p

Endret av Riot
Lenke til kommentar
Kan garantere at jeg ikke bare har et smilefjes eller smilefjes + et ord, ei heller bare et bilde. :p Har som regel et spørsmål, kommentar eller svar.

Kommenterte mer generelt :)

Så langt jeg har sett av dere to gjør dere det ja! Flott at dere er med på å gjøre forumet så innholdsrikt som mulig.

Lenke til kommentar

Kommenterte mer generelt :)

Så langt jeg har sett av dere to gjør dere det ja! Flott at dere er med på å gjøre forumet så innholdsrikt som mulig.

Vel, så lenge folk drar nytte av innleggene selvom de kommer raskt for seg. Det kommer av og til spørsmål som mange vil se på som dumme, men når man vil vite mer om et nytt spill så kan man ikke annet enn å spørre litt rundt. Det er alltid kjekt med ny informasjon å ha i baktankene slik at man har noe å tenke for seg når man kanskje går til kjøp av f.eks spillene som blir diskutert her på forumet. Ellers så har man kommentarer som vil hjelpe på stemningen eller generelt svar på andres spørsmåler.

Birger og Lakus liker godt å hjelpe til, noe jeg forstår dem på. Selv klarer jeg bare ikke ta tiden til meg å lage timeslange innlegg for et nytt spill (Aion eksludert da jeg følte det ikke kom til å bli en tråd om jeg ikke lagde en :p). De fortjener all kreds der. Bruker innleggene sine til noe nyttig og jeg har nytelse av å lese dem. :D

PS: Nå babler jeg løst egentlig. o/ Bare jeg hadde hatt en sovepille.

Lenke til kommentar

Ja, jeg skjønte igrunn det må ha vært noe du hadde på gamle gamer.no, det var derfor jeg synes det var litt vittig at du hadde mest poster av alle.

Det var ikke ment som noe kritikk igrunn, jeg bare fant det litt artig.

Lenke til kommentar
Jeg synes egentlig dette er et lite problem og anser det som spam. I går var jeg inne på en bruker som hadde 269 poster, og to timer etterpå hadde han over 400, det blir litt for mye for min del :huh:

Hva er det som kvalifiserer som spam etter din mening da? At en bruker har mange inlnegg?

Hva om 90% av disse innleggene er nyttige for folk flest og fornuftig skrevet? Er dette spam?

Hvorfor blir de som har høy postcount sett på som spammere kontra folk med stor interesse i forumet?

Nå i starten er det klart at det blir veldig mange poster per dag da man har mye å skrive, mange tråder å opprette og mange tilbakemeldinger å komme med. Helt naturlig at det derfor i oppbygningsfasen er noen brukere med veldig høy post per dag ratio, da disse som oftest er med på å gi tilbakemeldinger osv.

Lenke til kommentar

De fleste postene som de med høy postperdag ratio, er som regel innholdsrike, morsomme eller hjelpende.

Det eneste jeg har sett av meningløst tull er snakket vi har i Småprat (Meg, Nøtte, Riot og noen fler), men der får man ikke postcount, som faktisk er bra.

Hold oppe postinga gutta, det holder forumet aktivt og det er bare for dere alle andre å hive seg på.

Ingen vits å være redd for å poste, post heller en for mye enn en for lite :)

Spør i vei, svar og diskuter... det er det forumet er for.

Takk for meg!

Nesumar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...