Gå til innhold

Tunge kutt for THQ


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enda flere arbeidere på spillfronten som må forlate jobben sin. Det begynner å bli virkelig seriøst nå! Det er leit å høre. Spillbransjen ser ut til å ikke kunne takle noe av dette og vil mest sannsynlig være den bransjen som taper mest på denne finanskrisen ut av de store bransjene. Ganske leit i grunn.

Lenke til kommentar
Lurte på om jeg skulle slå til på 18punds tilbudet av Saints Row 2, er det verdt pengene ?

Absolutt verdt penga. Mange mener det er faktisk bedre enn GTAIV. Deribland megselv.

 

Birger :)

Lyst å utdype deg selv? Jeg syntes SR1 var fryktelig kjedelig. Crackdown var et bedre spill enn begge to... nei, ER. :) Min smak, da. ;)

Lenke til kommentar
huff ikke bra, men kansje det går litt bedre når de slipper warhammer for det er jo veldig mange warhammer fans der ute som venter på det. håper no de klarer å stabiliere økonomien deres så snart som mulig ;)

 

 

Håper ikke Warhammer 40.000 II blir et offer for piratkopiering, det er ungåelig selvsagt; men blir det like mye piratkopiert som andre store titler, så lover det ikke bra for framtiden og arbeidsplassene. Da kan piratene takke seg selv.

Lenke til kommentar

Saints Row 2 er rett fram action og lettsindigheter der GTA 4 er rett frem taxikjøring og mobiltelefon.

 

SR2 er moro men drøyt, GTA 4 er dritkjedelig men pent.

 

Jeg håper virkelig at Valve holder koken! Men de har vel ikke en gang 200 ansatte så vidt jeg vet, så da er det jo større sjanser for at de holder ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...