mcgroven Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Free Radical reddes og får et nytt liv. Les mer Lenke til kommentar
Rompetaske_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Viser hvertfall at Crytek ikke sliter med økonomien og bra er det Mer timespillters takk ! Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Timesplitters :wub: Det hadde jeg på PS2, for lenge lenge siden :rolleyes: Go Crytek! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Haze var jo virkelig en vinner. Ahh NOT! Birger Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Fint at det faktisk reddes noen utviklere disse dager, vi trenger det Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Fint at det faktisk reddes noen utviklere disse dager, vi trenger det Glemte vel å legge ved at jeg mente det også. Flott at noen faktisk går mot vinden i disse dager. Tydelig at Crytek ikke så plaget at pirater allikevel kanskje. Birger Lenke til kommentar
Sebgun Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Liker den instillingen Kult å høre at spillselskapene hjelper hverandre. Er nok en økonomisk grunn til at Crytek gjorde det, men who cares Lenke til kommentar
curly4ever Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 FETT! Jeg ble trist når jeg fikk nyheten om FR gikk dukken, men nå er muligens Timesplitters reddet^^ Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Dette kan bli veldig bra! Ser mest fram til Timesplitters 4, jeg. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 veldig bra gjort av Crytek håper virkelig vi får se mer timesplitters for den serien er aboslutt konge. de kan nok gjøre timesplitters mye bedre nå som de har crytek og crytek sin teknologi med seg ^_^ Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Timesplitters 4 fra Free Radical og Crytek kan bli meget spennende! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ett nytt Timesplitters hadde vært konge! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 ja til et nytt timesplittersspill! Lenke til kommentar
Svinat_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Nydelig. Ser virkelig frem til Timesplitters 4! Fikk nesten lyst til å dra frem xboxen og spille det litt nå. Lenke til kommentar
KimS Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Viser hvertfall at Crytek ikke sliter med økonomien og bra er det Mer timespillters takk ! Det er jo ingen garanti for at økonomien er solid. Slike oppkjøp kan gjøres for å få tak i vedifull gjeld (langsiktig kapital, orker ikke å forklare nærmere nå.), eller andre oppkjøp som kan ha en innvirkning på nøkkeltallene. Om hvordan økonomien til Crytek faktisk er, kan jeg jo så klart ikke utale meg om da jeg ikke har sett hverken nøkkeltall eller noe regnskap for selskapet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Takk Crytek! Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Puster lettet ut nå! Var redd Timesplitters-serien rett og slett ville forsvinne, men det ser det ikke ut til at man trenger være redd for nå. I alle fall ikke med det aller første. Ser frem til mer heftig flerspilleraction i fremtiden - et nytt Timesplitters på Xbox 360/PS3 hadde definitivt vært på sin plass. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Nydelig! Betyr dette at vi får se mer av Star Wars Battlefront 3? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå