Goo_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ja som tittelen sier ønsker jeg meg en side med release datoer for spill på de forskjellige platformene, slik som før. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Savnes. Så jeg også ser frem til at denne blir lagt til. Birger Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 ah. hadde helt glemt den listen. Hadde vært supert å få opp noe slikt igjen ja. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Vi jobber med å få tilbake alle slike praktiske tjeneste vi hadde tidligere, men det vil ta litt tid. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Håper den blir noe lik den som finnes på tothegame.com, men med nordiske releaser Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg brukte releaselisten flittig, ser frem at dere får opp den igjen. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Henger meg paa her Men maa komplementeres, foelges opp og kryssjekkes feks mot ThG og Gamespot. Syntes den dere hadde tidliger til tider var ganske mangelfull. Endret 7. februar 2009 av Maypenray Lenke til kommentar
KimS Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Vi jobber med å få tilbake alle slike praktiske tjeneste vi hadde tidligere, men det vil ta litt tid. Flott at dere jobber med det. Ser frem til at mer og mer av de gamle tjenestene skal bli tillgjengelig igjen. Lenke til kommentar
TST Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Henger meg paa herMen maa komplementeres, foelges opp og kryssjekkes feks mot ThG og Gamespot. Syntes den dere hadde tidliger til tider var ganske mangelfull. Vi kryssjekker ikke med andre spillsider, men med utgiverne og norske spilldistributører, altså offisielle kilder. Gjennom tiden har vi fått en del henvendelser fra lesere som stusser over datoer vi har operert med, men faktum er at datoene i mange tilfeller er annerledes i Norge (og i Europa også for den saks skyld, for de av leserne som bruker amerikanske kilder i alt for stor grad). Så vi har nok ikke tatt så mye feil som du tror, bare litt, innimellom :-) Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Å ja en slik liste er serdeles praktisk! Gleder meg til den er oppe å går! Er mye letter å holde følge med hva som gis ut og hva som ikke gis ut! Er det eventuelt en mulighet for å legge inn release av store spill oppdateringer og? Lenke til kommentar
whitefire_InnleggNO Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Savner også denne listen Lenke til kommentar
virtual_viper Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Denne listen savner jeg også, og var årsaken til at jeg var innom gamer.no såpass ofte. Er ellers svært fornøyd med siden og har sansen for det ryddige designet gamer.no har valgt Lenke til kommentar
Kyrremann Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Slenger meg på at jeg også savner denne. Lei av å møtte søke opp dater selv. Hehe... Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hehe, skulle til å lage en ny tråd om dette selv. Slipplisten savnes stort her ja. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Var en veldig nyttig tjeneste på den gamle siden deres, og det at dere forholder dere til offisielle datoer gjør alt så mye enklere! Gleder meg til funksjonen er tilbake! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå