Inaktiv bruker 3 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hei, Pr. dags dato fungerer kategorien "Spille sammen" fint med tags, som [xbox], [ps3] o.l. Etter hver som forumet vokser og tiden går, vil det komme en god del tråder i kategorien. Så hva med å dele den opp etter spilleplatformer (o.l.), slik som konsoll-delen av forumet. Spille sammen > XBOX 360 > 'Spilletrådgoeshere'. Spille sammen > LAN Parties > 'Lanpartiesgoeshere' Tror at det vil lønne seg på lang sikt. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hvis denne delen av forumet blir populært så kunne det nok vært en ide å delt det opp får å få bedre oversikt, ja. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg er enig. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Trenger ikke å dele inn i spill. Men skille ut parties, og andre events. Birger Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hvis det blir så mange tråder at det ikke er oversiktlig lenger, kan det være lurt å dele inn i forum basert på plattformer. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Enig i at det kan være lurt ja. Eventuelt også dele inn etter online-spilling og live-spilling ala lan-parties. Lenke til kommentar
KimS Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Er ikke helt sikker på hva som bør gjøres etterhvert jeg, men som du sier fungerer den per dags dato. Derfor tror jeg det er best å la den være slik en stund, så ser vi hvordan kategorien utvikler seg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Community - Spille Sammen - LAN Parties - Leseranmeldelser - Moifikasjoner Det er min lille våte drøm ang det som snakkes om her. Evt underforum i Spille Sammen kategorien også ,med X360, PS, Wii og PC. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) - Spille Sammen - LAN Parties - Leseranmeldelser - Moifikasjoner Det er min lille våte drøm ang det som snakkes om her. Evt underforum i Spille Sammen kategorien også ,med X360, PS, Wii og PC. Er ikke det det samme? Endret 6. februar 2009 av lolidude Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Ser ikke hvordan det blir rotete om man har spilletrådene samlet under et forum. Det finnes faktisk en søkeboks nederst til venstre som søker i innværende forum. Pluss at jeg tror ikke det blir så mange tråder. Som på Diskusjon.no hadde man også klaner, noe som jeg følte ikke passet inn. Appropos, kanskje vi burde ha et eget forum for Klan/laug-rekrutering. Birger Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 - Spille Sammen - LAN Parties - Leseranmeldelser - Moifikasjoner Det er min lille våte drøm ang det som snakkes om her. Evt underforum i Spille Sammen kategorien også ,med X360, PS, Wii og PC. Er ikke det det samme? Nei? Spille sammen kategorien er der for at man skal finne andre som spiller det samme spilelt som deg online, og som du da kan legge til på vennelista di og spille med senere. LAN Parties går ut på det samme, men er også så langt unna da det er et "treff". Derfor mener jeg så absolutt at det burde få egen kategori. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Har sett at folk ikke er helt fornøyde med "Spill sammen"-kategorien, og heller foreslår en community-kategori (med flere underkategorier). Dette er noe vi selvsagt kommer til å se på. Endret 2. mars 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg