Nøtte Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) gaming stol tja en av de mange her ute i verden:-) man kan aldri få nok dingser:-)!!! Endret 5. februar 2009 av E87 Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hmm....har en falleferdig kontorstol og en gammel stressless. Ser ut som Nesumar kanskje skal ut på møbelhandel snart, for det frister med en gamingstol hehe:D Dessverre er vel det å skaffe seg møbler egnet for gaming ett av de siste stegene for å bli en komplett gamer... men er nå det en dum ting? Nesumar Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 den så chill ut men den var ikke no fin Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ser ut som en dyr sakkosekk. To the garage to make my own! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Mje, jeg tror ikke den egner seg foran pc-en. Dessuten var den kun i liten størrelse. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Neh, hva skal jeg med en sånn stol? Jeg sitter bare i sofan og Gamer jeg Det funker fint... Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) DER har man en skikkelig gamerstol. Skal visst være andre typer Emperor Chairs der ute. Virkelig stilig greie, men rådyr... Endret 5. februar 2009 av Riot Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Nåh! En slik en skulle jeg ha hatt!! :wub: (bildet i posten ovenfor meg) Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Dæven den så harry ut. Sitte i stua med en slik en når kona har veninne besøk. Slår sikkert an Endret 5. februar 2009 av Hille Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Man får kreve å ha eget rom ^_^ Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Den var 10 ganger fetere en den jeg fat da! Får man en sånn en med 9 skjermer og? Skal man først ha noe sånt så skal det gjøres ordentlig! Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ni skjermer? Har du tenkt å sitte der med 3 pcer? Nei, tre holder, men jeg synes de heller skulle valgt widescreenskjermer. Ser ikke ut som at det er det. Flott stol i hvert fall, men mener å huske at den koster 40k... USD. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Om man hadde en stor TV, kunne det vært fett med en slik stol ja. Birger Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hva med en Villain Chair? Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Ville ikke hatt en så stygg tin på romme mitt ÆSJ Lenke til kommentar
psyched Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 den svarte er 10 ganger så fin. den ser ut som noe the emperor faktisk kunne likt Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 vurderer å bestille sakkosekken.. Lenke til kommentar
Ragequit Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Gamebag stolen virket veldig lav. Selv foretrekker jeg å sitte høyt når jeg spiller, da føler jeg at jeg har større kontroll. ^_^ Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Selv har jeg fått meg selv avhengig av en bein skammel. Eller, rettere sagt, en stor puff. Klarer faktisk ikke å sitte ved PCen om den ikke er der. Ettersom jeg liker å sitte høyt, så blir det fort veldig langt ned til gulvet uten 'puffen'. Blir nesten sittende å dingle med beina. I-landsproblem er en dyd folkens... Endret 6. februar 2009 av Habitats Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå