Laland Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Heroic/Legendary, finne alle Skulls og Terminals, og kanskje med Meta-score? Da er vi inne på noe! Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Heroic/Legendary, finne alle Skulls og Terminals, og kanskje med Meta-score? Da er vi inne på noe! Mange timer ca tar det? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Med fire stykker burde det ikke ta så altfor lang tid. Kommer selvfølgelig ann på erfaringen til de som er med og hvilken vanskelighetsgrad en spiller på, men jeg og en kamerat runnet det på to dager etter launch på Heroic. Det var uten skulls og terminaler, men det tar ikke så veldig mye lengre tid å finne dem med en guide. Og med fire stykker vil jeg tro dere klarer det i løpet av noen dager med noen timer spilling hver dag. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg og Erik kjørte oss igjennom på normal første gangen på drøyt 6 timer. Er verre på heroic, men leet-skillsa mine idag er såklart mye bedre. Og hvis vi er fire stykk er det bare kos! Tipper.. toppen 6 til 7 timer. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg og Erik kjørte oss igjennom på normal første gangen på drøyt 6 timer. Er verre på heroic, men leet-skillsa mine idag er såklart mye bedre. Og hvis vi er fire stykk er det bare kos! Tipper.. toppen 6 til 7 timer. så vi kunne gjennomført det på lørdags kveld/natta? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hvis du får med nok andre er det absolutt mulig! Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 si ifra vis dere trenger ein til gt morteno2 si ifra vis dere trenger ein til gt morteno2 Lenke til kommentar
rekyl_InnleggNO Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Et lite tips til achievements: Denne helgen er det Legendary Brawl som Double EXP Weekend playlist. Dette er en ranked FFA, så det er mulig å ta achievements som Overkill, Two For One og Mongoose Mowdown i denne. Mener å huske at det også er gametypes hvor alle starter med Splaser, så det kan muligens være enda lettere å få Two For One. Lykke til! Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hvis jeg kommer hjem fra sykehuset i morgen kan jeg nok være med på lørdags kvelden. Hadde vært deilig å få terminalene. GT i signatur. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Et lite tips til achievements: Denne helgen er det Legendary Brawl som Double EXP Weekend playlist. Dette er en ranked FFA, så det er mulig å ta achievements som Overkill, Two For One og Mongoose Mowdown i denne. Mener å huske at det også er gametypes hvor alle starter med Splaser, så det kan muligens være enda lettere å få Two For One. Lykke til! Wow, takke for infoen, det viste jeg ikke i det hele tatt. Blir vel litt ekstra mye Halo denne helgen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Fra kvart over ni til fem på halv to! Tiden flyr når man har det gøy! Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Fra kvart over ni til fem på halv to! Tiden flyr når man har det gøy! Vil du i morra og eller? samme lag? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Fra kvart over ni til fem på halv to! Tiden flyr når man har det gøy! Vil du i morra og eller? samme lag? Jeg er med i alle fall Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Fra kvart over ni til fem på halv to! Tiden flyr når man har det gøy! Vil du i morra og eller? samme lag? Jeg er med i alle fall Flott Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Er med på den siste biten, uten tvil! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Er med på den siste biten, uten tvil! Vi får finne et tidspunkt å begynne på senere. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Er med på den siste biten, uten tvil! Vi får finne et tidspunkt å begynne på senere. Fin postetid - 1337 Noen som gamer Multiplayer av Halo nå som vil være med? Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Kan du ta terminaler uansett, til og med om du begynner på alpha/bravo point og spiller på easy. Lenke til kommentar
rekyl_InnleggNO Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Kan du ta terminaler uansett, til og med om du begynner på alpha/bravo point og spiller på easy. Jeg er ganske sikker på at det går fint. Lenke til kommentar
rekyl_InnleggNO Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Det kan se ut som om Mythic Map Pack lanseres for de resterende 9. april, utfra siste Bungie Weekly Update. Helt nederst står det "P.S. 04/09/09". Det kan selvfølgelig bety noe helt annet, men.. Det vil jo vise seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå