Gå til innhold

Den store halo 3 tråden

RakkerUngen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg til å få høre denne sangen in-game. Høres ut som en type sang du hører når spillet kommer med noe eyecandy av omgivelser til deg. Kjekt å høre og at det ikke bare er remixer av gamle halo sanger. Halo 3 var jo bare remixer nesten (selv om det var et par stykk der og som jeg likte godt). Det her høres helt annerledes ut, men med de samme type instrumentene liksom.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Så lenge du har over 1000 gamerscore i halo 3 så får du den vel uansett ;)

Mongoose mowdown er jo umulig å få uten å avtale. Du må altså få den på en lone wolf game. Husker i starten av spillet så kjørte jeg bare rundt i mange matcher, og selv om jeg traff noen av og til så døde de ikke. Så jeg gav opp og avtalte med en fyr...

Lenke til kommentar

Man får Katana når man har 1000 i GS og minst 49 achievements.

Av de som er mulig å få nå, mangler jeg "Post Mortem" (On Orbital, get 2 Death From the Grave medals during any ranked or social match.) og "Save This Film" (On a Mythic map, get a Perfection medal during any ranked or social match.). Perfection tror jeg det kan bli vanskelig å få uten å avtale det. Er igrunnen litt motstander av avtaling av achievements, så jeg kommer til å prøve å få den legit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...