Laland Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Godt å høre! Musikken i Halo spillene (inkludert Halo Wars!) er utrolig fengende! Fanger stemningen og dramaet i historien veldig godt. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Gleder meg til å få høre denne sangen in-game. Høres ut som en type sang du hører når spillet kommer med noe eyecandy av omgivelser til deg. Kjekt å høre og at det ikke bare er remixer av gamle halo sanger. Halo 3 var jo bare remixer nesten (selv om det var et par stykk der og som jeg likte godt). Det her høres helt annerledes ut, men med de samme type instrumentene liksom. Endret 11. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Håper å kunne lære meg denne sangen på piano Lenke til kommentar
rekyl_InnleggNO Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Skal si O'Donnel og Salvatori får det til igjen. Blir spennende å høre hele soundtracket (og litt spennende å spille spillet) Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Fikk meg sverd på ryggen i dag Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Oooh.. tøffingen! Mangler fortsatt "Mongoose Mowdown" og "Two for One". Endret 12. mars 2009 av Laland Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Så lenge du har over 1000 gamerscore i halo 3 så får du den vel uansett Mongoose mowdown er jo umulig å få uten å avtale. Du må altså få den på en lone wolf game. Husker i starten av spillet så kjørte jeg bare rundt i mange matcher, og selv om jeg traff noen av og til så døde de ikke. Så jeg gav opp og avtalte med en fyr... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Å? Trodde man måtte ha alle de 1000 som fulgte med i spillet når det kom ut.. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Kan ikke bekrefte dette, men det er det som har blitt sagt til meg over LIVE i alle fall. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg mangler også de to av de originalachievementsene + Overkill achievementen. Har vel 1150 eller noe sånt i Halo 3 nå, og de tre der frustrerer meg fortsatt. Goddamn Lone Wolves. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Er mer en lagspiller selv. Men, må gå nå. Skolen er slutt! Foretrekker 4v4-matcher, ranked, helst Team Slayer. Har Skill 34 som maks der; folk over det er vannvittig gode! Endret 12. mars 2009 av Laland Lenke til kommentar
rekyl_InnleggNO Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Man får Katana når man har 1000 i GS og minst 49 achievements. Av de som er mulig å få nå, mangler jeg "Post Mortem" (On Orbital, get 2 Death From the Grave medals during any ranked or social match.) og "Save This Film" (On a Mythic map, get a Perfection medal during any ranked or social match.). Perfection tror jeg det kan bli vanskelig å få uten å avtale det. Er igrunnen litt motstander av avtaling av achievements, så jeg kommer til å prøve å få den legit. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Ah ånei ånei ånei Må gjennomføren Halo 3 på nytt fordi jeg ikke har gjennomført det på det gamercarde jeg har nå! Noen som er keen på hardcore coop for å banke livskjiten ut av Ai'en så jeg får gjennomført det igjen? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Iløpet av helgen er jeg med på det enten på Heroic eller Legendary! Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Iløpet av helgen er jeg med på det enten på Heroic eller Legendary! Veit du hvor alle skulls'a er? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Iløpet av helgen er jeg med på det enten på Heroic eller Legendary! Veit du hvor alle skulls'a er? Jepps, og har hentet alle mer enn èn gang. Nå har jo Lakus lagt ut en video også. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 ja fint, ville vært greit med en skull run samtidig? Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg er med å runde det i helgen viss dere kan hjelpe meg å finne alle terminalene også. jeg har alle skulsene så jeg kan finne de for deg. GT: SKATE KONGEN Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Kunne vært med, men vet ikke når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå