Gå til innhold

Den store halo 3 tråden


RakkerUngen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Regner med det er en del her som har fått de 3 Mythic mapsene i dag/i går, så hva syns dere? Jeg likte Assembly og Sandbox ved første øyekast, mens Orbital ble for rotete for meg. Mulig det kommer seg. Assembly er perfekt for intense slayer games. Sandbox funker også bra til slayer, men passer nok bra til objectives også. Ganske kult at det er 3 forskjellige forge-nivåer på Sandbox. Tipper vi får se noen heftige forge-varianter av denne. Alt i alt er jeg veldig fornøyd med denne map packen.

 

Spilte forresten mot Bungie-gutta i går på Assembly, sjekk her.

Måtte nesten la dem vinne, så dem ikke bannet meg ;)

 

Edit: Har forøvrig funnet alle skullsene ;)

Endret av rekyl
Lenke til kommentar
Regner med det er en del her som har fått de 3 Mythic mapsene i dag/i går, så hva syns dere? Jeg likte Assembly og Sandbox ved første øyekast, mens Orbital ble for rotete for meg. Mulig det kommer seg. Assembly er perfekt for intense slayer games. Sandbox funker også bra til slayer, men passer nok bra til objectives også. Ganske kult at det er 3 forskjellige forge-nivåer på Sandbox. Tipper vi får se noen heftige forge-varianter av denne. Alt i alt er jeg veldig fornøyd med denne map packen.

 

Spilte forresten mot Bungie-gutta i går på Assembly, sjekk her.

Måtte nesten la dem vinne, så dem ikke bannet meg ;)

 

Edit: Har forøvrig funnet alle skullsene ;)

Showoff ;)

Lenke til kommentar

Har klart å finne og skaffe scullsa på orbital og sandbox på egenhånd, men jeg klarer f. ikke finne den i assembly! Vil ikke gå på youtube heller^^ Noen som har et lite hint? Om den ligger høyt, lavt eller middels for eksempel.

 

Den aggressive grensa på kameraet i theater mode, som dytter deg tilbake hvis du går for langt opp eller ned (i assembly) irriterer meg btw...

 

edit: fant den vha halo pedia :(

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Må nesten si det her, jeg prøvde Halo 3 live i går og jeg er forelska! Er så morro! Trudde at jeg skulle sugge første gangen men jeg hmm -eide- på en måte var veldig morsomt..! Er bare på Training Map greiene nå da :) skal spille masse i dag tenker jeg :D

Lenke til kommentar
Må nesten si det her, jeg prøvde Halo 3 live i går og jeg er forelska! Er så morro! Trudde at jeg skulle sugge første gangen men jeg hmm -eide- på en måte var veldig morsomt..! Er bare på Training Map greiene nå da :) skal spille masse i dag tenker jeg :D

Bra du liker spillet! Spesielt online-delen har uendlige muligheter for gjenspilling :) Det er når du er ferdig med basic training morroa begynner :) Lykke til.

Lenke til kommentar

De skjer samtidig som når du er i New Mombasa i Halo 2. Husker den banen veldig godt; særlig hvordan man kunne glitche seg til å gå på hustakene. Gleder meg til å se det fra et annet perspektiv! :)

 

Edit: er litt ute i sangen nå, å kjære vene.. makan til herlig musikk! Fortsatt O'Donnel som komponerer regner jeg med? Han traff virkelig godt her - like fengende som E3 06' revealen til Halo 3. Noen som husker den? Bill Gates og Peter Moore går av scenen, alt lys tunes ut og Halo 3 teaseren kommer. Det var en god dag!

Endret av Laland
Lenke til kommentar
De skjer samtidig som når du er i New Mombasa i Halo 2. Husker den banen veldig godt; særlig hvordan man kunne glitche seg til å gå på hustakene. Gleder meg til å se det fra et annet perspektiv! :)

 

Edit: er litt ute i sangen nå, å kjære vene.. makan til herlig musikk! Fortsatt O'Donnel som komponerer regner jeg med? Han traff virkelig godt her - like fengende som E3 06' revealen til Halo 3. Noen som husker den? Bill Gates og Peter Moore går av scenen, alt lys tunes ut og Halo 3 teaseren kommer. Det var en god dag!

 

Halo composers Marty O'Donnel and Michael Salvatori will be joined by other members of the Bungie team to celebrate the world premiere of the music from the Halo 3: ODST trailer.

 

Kilde

 

Edit: Så jeg antar at det er Marty O'Donnel og Michael Salvatori som har laga ja :)

Endret av Cerandin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...