Gå til innhold

Den store halo 3 tråden


RakkerUngen

Anbefalte innlegg

Slettet èn dobbelpost og et usaklig innlegg som ikke gjorde annet enn å provosere dårlig humør.

 

Halo, on the other hand, er en fantastisk opplevelse! Husker første gangen jeg så Scaraben i Halo 2! Det var bare for kult! Når en scorpion ikke stopper det - da stopper det ikke! Bare se på tanks-sekvensen i Halo 3 etter at Miranda lander det store skipet. :)

 

"Tank beats Ghost. Tank beats Hunter! Tank beats everything!!!(etter å ha skutt ned en Phantom :D )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg husker også veldig godt første gangen jeg møtte scaraben.. ble helt blåst vekk(!) Gledet meg til og ta den , MEN da fikk jeg RRoD....

Dæven , måtte vente over en mnd før jeg fikk tatt opp kampen igjen .. fikk nesten abstinenser når jeg ventet på xboxen min skulle komme tilbake fra tyskland....

 

"Worst month EVAR"

Endret av RakkerUngen
Lenke til kommentar
:)

 

Hehe, ja dæven det var skummelt første gang jeg møtte scaraben, var jo klin umulig å ta den!

Fant jo ut etterhvert hva man skulle gjøre og da var det jo veldig enkelt, men fy fader, det var litt av en maskin!

Når jeg tenker meg godt om var jammen campaigndelen av spillet også veldig bra:D

Lenke til kommentar

Etter at den siste matchmaking oppdatering kom synes jeg at social slayer har tapt seg, for min del blir det for mange med 5v5. Var bedre når det var 4v4, det bler litt for mye rot på de små banene og så er ofte spawningen helt rar. Skulle ønske de oppretholdt 4v4, så kan man heller spille squad battle hvis man ønsker litt flere eller big team hvis man ønsker mange flere.

Lenke til kommentar
"Tank beats Ghost. Tank beats Hunter! Tank beats everything!!!(etter å ha skutt ned en Phantom :D )

I played that last night, it was epic. and when the ship is comming flying down to drop off the scorpions (tanks) and evry thing just blows away. daimm am going to play halo right now.

 

I normally don't care too much about typos, but as your signature states that you'd like to improve your English skills, I thought it would be appropriate with a tiny feedback. ;)

 

Btw, the scorpion part is fun, especially when playing 4-player coop with one tank each. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...