iStephano Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Er det ingen som spiller halo 3 lengre? Vil tro alle gikk over til Halo Reach, siden dette spillet er nyere. Å bedre Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Halo 3 er det beste Haloen som har komme på X360, de to andre var halvhjertet forsøk selvom jeg likte bedre Reach en ODLC, nei upps ODST mente jeg :!: Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Lol! Nei men hvorfor mener du Halo 3 er bedre? Halo Reach har jo bedre grafikk, og masse annet som er bedre og pollert. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Enkle er ofte det best som gjelder! Halo 3 er mindre komplisert, alle stiller likt. Konge kart. For min del er det dette som er noe av det som gjør Halo 3 til det beste. Det er også mer forutsigbart og ikke preget av tilfeldigheter. Når det gjelder grafikk kommer jo Reach best ut, men dette er snakke om et nyere spill, og at grafikken er bedre og mer polert har ingen ting for underholdningsverdien å si eller hvordan jeg kan bruke en 20-30 døgn på et spill, det er denne underholdningsverdien som Reach ikke gav meg, det holdt vel i bare 2-3 døgn. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Er enig med Capone. Jeg digga Halo 3 selvom jeg spilte skikkelig mye Reach til tider, ja har passert over 200 timer og nesten den høyeste ranken på min venneliste. Banene i Halo 3 var fantastiske for den tiden. Viss jeg skulle ha valgt å gå tilbake til en onlinedel av et spill hadde jeg valgt Halo 3. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Lol! Nei men hvorfor mener du Halo 3 er bedre? Halo Reach har jo bedre grafikk, og masse annet som er bedre og pollert. og da er det automatisk bedre? blir campaign og multiplayer bedre så lenge spillet ser finere ut? Lenke til kommentar
samco Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Reach er et mye bedre spill en halo 3 mere åpent bedre coop Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Lol! Nei men hvorfor mener du Halo 3 er bedre? Halo Reach har jo bedre grafikk, og masse annet som er bedre og pollert. og da er det automatisk bedre? blir campaign og multiplayer bedre så lenge spillet ser finere ut? Ofte ja. du skjønner hva jeg mener. Ikke pirk på det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 jeg skjønner hva du mener, det er bare ganske idiotisk. nyeste spill i rekka er ikke alltid det beste selv om det ser finere ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå