cavumo Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Endelig! Idag, etter alle disse dagene etter release har jeg alle achievementen mulige på Halo 3! Nå er jeg klar for ODST og mer Mythic. Fail at math. Endret 9. september 2009 av nypis Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Endelig! Idag, to år og to dager (skulle gjerne vært syv år og syv dager) etter release har jeg alle achievementen mulige på Halo 3! Nå er jeg klar for ODST og mer Mythic. Heldig du jeg mangler vell two for one og noen til ca 3-5 stykk Hvordan fikk du killtacular på en mytic bane? Endret 27. august 2009 av Head_Hunter Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Killtacular er ikke så vanskelig som man skulle tro. I en grifball match er det ganske lett. Bare gå bort til spawn-området til fienden og slå deg løs. Feigt som faen, men det fungerer. Ganske enkel, egentlig. Manglet tre stykk før i dag, Overkill, Two for One og Steppin' Razor. Sverdmatch, Lone Wolfes. Jeg dreper tre stykk, Steppin' Razor og så kommer en uheldig fyr forbi. Vips, Overkill! Jeg smiler selvfølgelig fra ende til annen. Two for One fikk jeg på Double EXP weekend denne uken. Brawl Laser Tag, teamet opp med to andre og ... vips! Men har fremdeles ikke Katana-sverdet, og det syntes jeg er kjipt! Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 mangler en del achievements selv, men jager ikke så veldig. Er selv veldig fornøyd med at jeg fikk killtacular achievementen i living dead og ikke i griffball:D Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Jeg skjekket nettopp. Jeg mangler overkill, killtacular, og dubble kill med ett laser skudd. Den jeg tror er vanskeligst er overkill siden jeg er lvl 35+ i lone wolf. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Jeg er 34 selv, så det var et helvete. Var igrunnen bare heldig tror jeg, jaget ikke etter achievements heller. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 har samme problemet selv, har min highest skill 40 i Lone wolfes. mangler: two for one, lee r wilson memorial, mongoose mowdown, used car salesman, marathon man, maybe next time buddy og 4 metagame achievements. Lenke til kommentar
Heretic_InnleggNO Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Ingen av achievementene er særlig vanskelige. Jeg hadde aldri problemer med å få noen av de, så jeg er klar til å få Recon armor når ODST kommer ut. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Er det noen som hadde vert med på en halo 3 tournement ? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Har begynt å spille Halo 3 nå og da, både deathmatch og lagspill. Er med på det! Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 skulle gjerne hvert med, men nå må xboxen på rep så kanskje gjenta det når den kommer tilbake? Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Jeg tenkte meg noe litt ryddig hvor 2 og 2 spiller deatmatch eller noe, så går vinneren videre til neste runde hvor han møter en vinner fra et annet par. Lagde denne rask i paint for at dere forstår tegningen Endret 8. september 2009 av Head_Hunter Lenke til kommentar
rekyl_InnleggNO Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg er med hvis det foregår i en helg. En 2v2-turnering hadde vært moro også Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg er med hvis det foregår i en helg. En 2v2-turnering hadde vært moro også det kommer litt an på hvor mange som er med. Lenke til kommentar
3000_InnleggNO Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 eg er værtfall med kommende helg om det blir noe da Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Okei får vell lage en tråd da Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Gamer wants you for halo 3 tournament Sign up here Lenke til kommentar
Huggiii Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Gamer wants you for halo 3 tournament Sign up here Nice, skal ta å melde meg på for å bevise gamer.no hvem som er sjefen i Halo Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Beste Halo 3 Fail videoen hittil? edit: alt blir best med en pokemon-theme song riktignok. Endret 11. september 2009 av Gormers Lenke til kommentar
kiwikarl Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Beste Halo 3 Fail videoen hittil? driving failure fail! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå