Gå til innhold

Den store halo 3 tråden


RakkerUngen

Anbefalte innlegg

sarkastisk nei..

jeg er dødsens alvorlig når jeg snakker om MC..

hva er favoritt våpenet ditt da?

 

 

Dette er egentlig et spørsmål til alle.. er du en som tviholder på sniperen og steller deg på tårnet på the pit eller er det needleren som gjelder..

Jeg personlig finner alltid Battle riflen først.. føler meg naken uten den..

Endret av RakkerUngen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
sarkastisk nei..

jeg er dødsens alvorlig når jeg snakker om MC..

hva er favoritt våpenet ditt da?

 

Rakketten, for da dør noen ganger fler enn 1, har fått triple kill med den og! Synes sniperen er kul, men er litt vanskelig og treffe dem, hender jeg kan mørne 1 for de andre når vi spiller team da!

Er dødsdigg når andre gjør det for meg, behøver bare et par skudd for å drepe dem!

eller liker jeg den vanlige børsa, assault rifle??

Det beste våpnet er uansett å slå, da dør de ofte, er nok den jeg dreper mest med!!

Hva liker du for våpen da?

Lenke til kommentar

se over.. det er battle riflen som er go'våpenet mitt..

Alltid digg med en shotgun på de trange stedene da.. men jeg liker ikke å campe..

har en mer "gong-ho" spille stil.. noe som gjør jeg dør litt mer enn det jeg burde.. alltid lysten og prøve meg på den gjengen på 3 og livet mitt lyser like rødt som nesa til rudolf......ikke mye is i magen på denna gutten nei..

Lenke til kommentar

ja, mange som liker "BR"..

syns den er vrien, men tror den er bra, de gangene jeg har truffet dør de andre veldig fort!!

ikke like fort som snipern, for da dør man noen ganger av et skudd!!

Det gjør man forresten av rakketten også, men det vet du sikkert

^_^

skal øve mer med den særlig siden man ofte begynner med den, jeg bytter alltid til assault rifle jeg da, mange sier den er sårlig, men funker bra! hva synes du om at det har blitt 5 på hvert lag på social slayer??

Lenke til kommentar

Prøvde halo 1 sånn smått for endel år siden på pc...syntes det var ufattelig dårlig og kjedeli. Men etter å ha prøvd demoen til halo wars har jeg fått litt interesse for halo. Men hvordan er det å spille halo 3 uten å ha spilt noe særlig halo 1 og 2? tenker da i hovedsak på singelplayer.

Lenke til kommentar
Noen som vet når Mythic mapsa kommer?? Jeg har spurt Lakus i noen måneder nå, men får bare ett "snart" tilbake :p

 

Er så lei av å ikke ha achievements jeg ikke kan ta enda :(

De tre første kommer i forbindelse med lanseringen av Halo Wars; de som kjøper Limited Edition vil få tilgang til mapsa litt før resten. Vet ikke når de blir tilgjengelig for alle andre, men Halo Wars har lanseringsdato 27. februar.

Lenke til kommentar
Prøvde halo 1 sånn smått for endel år siden på pc...syntes det var ufattelig dårlig og kjedeli. Men etter å ha prøvd demoen til halo wars har jeg fått litt interesse for halo. Men hvordan er det å spille halo 3 uten å ha spilt noe særlig halo 1 og 2? tenker da i hovedsak på singelplayer.

Det kan være greit å ha spilt 1 og 2 før du går i gang med 3-ern. Mest for å sette deg inn i universet og historien. Det finnes imidlertig videoer på youtube med alle cut scenes fra 1 og 2. En alternativ løsning kan jo være å se disse. :)

Lenke til kommentar

jeg trur Mythic pack kommer i begynnelsen i mars for oss som ikke anskaffer oss halo wars LE.

 

Og jeg har alltid vært en PS gutt fram til jeg skaffet meg xbox 360 og hadde da ikke prøvd verken halo 1 eller 2 før jeg fikk fingra i halo 3..

og det hadde vært en klar fordel om jeg hadde spilt de først (med tanke på historien) men jeg leste en den om spillet og historien dagene før jeg fikk meg halo 3 og hadde da litt av kunnskapen inne.. selvom det ikke er det samme som og oppleve den selv ;)

Lenke til kommentar

Jeg elsker Halo 3 og det er det mange grunner til.

 

Historien i spillet er utrolig bra, med mange ulike nivåer og hendelser i forskjellige tidsepoker.

Første gangen jeg spilte gjennom var jeg for eksempel ikke klar over terminalene og den spennende historien de forteller :)

Man kan også tolke det som skjer opp mot religionshistorie. Det er lett å dra paraleller til syndefloden, Arken og Jesus.

 

Multiplayer er ballansert og polert som ingen andre spill jeg har prøvd.

Lenke til kommentar

Historien i terminalene handler om

tiden lenge før halo spillene utspiller seg. Den gamle rasen "forerunners" som skapte halo ringene som et siste våpen mot "the flood". Historien fortelles mesterlig som en meldingsutveksling mellom to forerunners, Librarian og Diadact. Disse to er unige om man burde fyre av Haloene eller prøve å bekjempe the flood militært. Det er dramatisk og man får også et fett kampreferat fra et space battle mellom to AI agenter (Medicant Bias og Offensive Bias), hvor den ene støtter the flood. Se linken under for et komplett referat :)

 

 

Her er link til et referat av all teksten i terminalene (SPOILER).

Lenke til kommentar
jeg trur Mythic pack kommer i begynnelsen i mars for oss som ikke anskaffer oss halo wars LE.

 

Og jeg har alltid vært en PS gutt fram til jeg skaffet meg xbox 360 og hadde da ikke prøvd verken halo 1 eller 2 før jeg fikk fingra i halo 3..

og det hadde vært en klar fordel om jeg hadde spilt de først (med tanke på historien) men jeg leste en den om spillet og historien dagene før jeg fikk meg halo 3 og hadde da litt av kunnskapen inne.. selvom det ikke er det samme som og oppleve den selv ;)

Tusen takk for den informasjonen! *evileyes til Lakus*

 

Du burde kjøpe Halo: Combat Evolved (1'ern) da jeg mener det er det beste spillet av de 3 ;)

Lenke til kommentar

Har ikke noe konkret å si, har runnet halo: CE utallige ganger med kamerater, blir aldri lei av det. Definitivt den besta campaignen. Halo 2 og 3 har veldig god multiplayer, men for sin tid var nok halo 2 best. Veldig morsomt å glitche rundt som man kalte det, i halo 2s multipayer og halo 1s campaign. Halo 3 er seff bra det og da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...