UNSCCapone Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Mange morsomme fails der, er irriterende når andre folk gjør så mye dumt ' BTW, living dead er double exp weekend Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Utrolig artig film Gormers Lenke til kommentar
RakkerUngen Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 haha , konge video! Lenke til kommentar
Savvern Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Da er jeg raskt ute med min skrytefilm "3 sweet noscope headshots in Lone wolf" Trykk linken for HD og greier meget! hvordan kan du få videoen på for eksempel jewtube? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Jeg brukte siden "eathalo.com". Tror man kan få en video konvertert fra din file share gratis, etter det koster det penger (jeg lasta opp filmen jeg fikk på youtube). Kan hende det koster penger uansett nå, men jeg fikk uansett melding om virus når jeg prøvde å besøke siden O_o Btw: som navnet tilsier så finnes det mange flere halo fails videoer edit: man kan visst gjøre det på bungie.net nå xD Endret 23. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Savvern Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 i see.....oh well, har ikke mange videoer uansett, men klarte merkelig nok å noscope noen på broa når jeg gikk på mancannon tingen på narrows en gang i mine bedre sniperdager Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Hehe, sånt er virkelig sykt, mlg top 10 materiale (forandra litt på posten min over) Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Hey, noen som vet om en side (gjerne norsk) hvor jeg kan forhåndsbestille Halo 3: ODST? Har veldig lyst på Johnson i Firefighr mode. Lenke til kommentar
Savvern Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Hey, noen som vet om en side (gjerne norsk) hvor jeg kan forhåndsbestille Halo 3: ODST? Har veldig lyst på Johnson i Firefighr mode. har du spurt folka på gamestop? det er så vidt jeg vet en kjede som har butikker i viktige "spill" land (kundemessig) som USA Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Har nå rendret en film på bungie.net. Det som skjer i filmen ganske nært slutten er at jeg bare gjetter på at det kommer noen hoppende ut av bygget (jeg kunne ikke ane det på noen måte), og jeg fyrer av en rocket. Treffer rett i en uheldig type. Synsk rocket Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 til den no scope videoen: X 3 Lenke til kommentar
Apno Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Syntes at denne passer bra her, det er jeg som spiller! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Synd du ble tatt på slutten der, men det er pent! Lenke til kommentar
rekyl_InnleggNO Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Det der video-greiene på Bungie.net kan drite og dra så lenge de bruke Silverlilght! Edit: Det går visst an å laste ned og. Var så blindet av sinne pga Silvelight at jeg ikke så den Endret 24. juni 2009 av rekyl Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Dem som lagde den "no-scope" sangen har mange andre hysteriske filmer som er verdt å se. Uansett, kan vel komme med en film til da. Synd at jeg sletta de andre filmene jeg hadde pga jeg ikke visste at man kunne gjøre dette nå. Dette er sånn typisk uflaks som du sikkert har sett mye av før. Så ikke hva som skjedde når jeg spilte, så det tok litt tid før jeg skjønte hva jeg hadde gjort for å få betrayal. Forresten, tenker litt på å lage en "halo gamenight" tråd (sett mange slike på andre forum xD ), der jeg kan invitere folk til en spillkveld med forskjellige custom games osv. God ide? Endret 24. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Elsker custom games, Jeg er gaatantert med Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Det var en person Endret 24. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Make it two. Med deg er vi tre. :-) Lenke til kommentar
Joy Division Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Er med! GT: Mmmathias Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå