Gå til innhold

Den store halo 3 tråden


RakkerUngen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg brukte siden "eathalo.com". Tror man kan få en video konvertert fra din file share gratis, etter det koster det penger (jeg lasta opp filmen jeg fikk på youtube). Kan hende det koster penger uansett nå, men jeg fikk uansett melding om virus når jeg prøvde å besøke siden O_o

 

Btw: som navnet tilsier så finnes det mange flere halo fails videoer :)

 

edit: man kan visst gjøre det på bungie.net nå xD

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Hey, noen som vet om en side (gjerne norsk) hvor jeg kan forhåndsbestille Halo 3: ODST? Har veldig lyst på Johnson i Firefighr mode.

 

har du spurt folka på gamestop? det er så vidt jeg vet en kjede som har butikker i viktige "spill" land (kundemessig) som USA

Lenke til kommentar

Dem som lagde den "no-scope" sangen har mange andre hysteriske filmer som er verdt å se.

 

Uansett, kan vel komme med en film til da. Synd at jeg sletta de andre filmene jeg hadde pga jeg ikke visste at man kunne gjøre dette nå.

Dette er sånn typisk uflaks som du sikkert har sett mye av før. Så ikke hva som skjedde når jeg spilte, så det tok litt tid før jeg skjønte hva jeg hadde gjort for å få betrayal.

 

Forresten, tenker litt på å lage en "halo gamenight" tråd (sett mange slike på andre forum xD ), der jeg kan invitere folk til en spillkveld med forskjellige custom games osv. God ide?

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...