Lakus Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Hvorfor oppdatere førsteposten? Denne tråden handler såvidt jeg kan se om Halo 3, og Reach er ikke Halo 3. Edit: Nevermind... Endret 2. juni 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Kanskje også på tide å gjøre linkene om til linker? Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 O_o Utdype litt om hvordan du klarte det? Vel jeg er fortsatt ikke helt sikker men jeg sto inni et skjold så skjøt jeg med sniper og så bare døde jeg uten at noen skjøt på meg. Jeg har lagra filmen jeg kan ta å legge den i file sharen min. GT: SKATE KONGEN Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Forslag til Halo-bøker jeg bør lese? Eric S. Nylund sine? Jeg skal også snart begynne å lese novellene (de er forresten alle sammen tilgjengelige på Amazon.com for tilsammen 40$ - 250kr). Om du vil lese de i historisk rett rekkefølge, som jeg tenkte jeg skulle, så er dette den riktige rekkefølgen. Halo: Contact Harvest Halo: The Cole Protocol Halo: The Fall of Reach Halo: The Flood Halo: First Strike Halo: Ghosts of Onyx Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg fikk inntrykk av at det var THe Fall og Reach, The Flood og First Strike jeg burde lese så jeg bestilte de. Får bestille de andre i tillegg også da. Har heldigvis ikke fått de andre bøkene ennå, så jeg kan begynne forfra. Takk for infoen Lenke til kommentar
RakkerUngen Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Ja jeg tenkte også litt sånn.. men jeg får nesten starte forfra og lese meg igjennom serien sånn som det er ment:D Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Da har jeg bestilt alle bøkene, så da tenker jeg at jeg har nok å gjøre i sommerferien. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 What? Halo BØKER?! Hva er dealen? Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 What? Halo BØKER?! Hva er dealen? at dem er gode å lese Anbefaler alle! Lest fall of reach 2 ganger til og med, og alle de andre Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hvilken sammenheng har de til Halo-spillene? Har Halo-spillene en story også? o_O Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 "Har Halo-spillene en story også?" - Famous last words Om du ikke har fått med deg at Halo har en bakgrunnshistorie lurer jeg på hvor dypt under en sten du har levd de siste årene. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 lolwut iharal har skiftet nick. Halo-spillene har et av spillmediets største bakgrunnshistorier, det er et univers som er så fullt av historier både fra bøker, spill og fanfiction at det er til tider latterlig. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Uh.. Ja.. Ingen anelse om en story.. -.-' *lese, lese* Spiller bare MP, jeg. Trodde at SP var noe arcade-ting.. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Halo-spillene har et av spillmediets største bakgrunnshistorier, det er et univers som er så fullt av historier både fra bøker, spill og fanfiction at det er til tider latterlig. :o hva er det du sier? latterlig? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Han mener sikkert at det er latterlig stort. På en god måte. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hva iharal4 sier er korrekt. Jeg har ikke mye negativt å si om Halo http://www.bungie.net/Forums/posts.aspx?po...stRepeater1-p=3 - litt info om Halo: Reach. Gjør ikke noe å poste det her også. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Etter et et stykk matcher i lone wolf, (noe som jeg ikke har spilt på år og dag, som andre ranka gamer), har jeg kommet fra til at jeg fortsatt har det. B) Klikk her, her eller her. Hadde glemt hvor moro det var å eie folk. Etter alt jeg har hørt nå så skal jeg akseptere at Halo 3: ODST koster fullpris. Endret 18. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Utrolig deilig opplevelse det Gorm Selv var jeg lite et par dager nå hvor jeg ikke hadde "følelsen". Men nå er den tilbake, og livet er herlig. Ferie og "følelsen" i Halo 3, livet kan ikke bli bedre Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hehe Deilig ja. er alltid morsomt også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå